bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 431.34 kb
Stron: 3
Id: 1572
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – uwagi do planowania i realizacji zajęć
Podstawą planowania zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego jest głębokie zrozumienie jej sensu. Niezbędna jest zatem znajomość założeń i celów metody, jak również zagrożeń i trudności, z jakimi można się spotkać podczas prowadzonych według niej zajęć. Wybierając ćwiczenia do sesji (p... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Podstawą planowania zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego jest głębokie zrozumienie jej sensu. Niezbędna jest zatem znajomość założeń i celów metody, jak również zagrożeń i trudności, z jakimi można się spotkać podczas prowadzonych według niej zajęć.
Wybierając ćwiczenia do sesji (pojedynczego spotkania), powinniśmy się kierować wiedzą na temat ogólnych założeń metody, bazującej na analizie ruchu, odwołującej się do sekwencyjności ćwiczeń w przebiegu zajęć oraz założeń sformułowanych w rocznym programie pracy MRR. Podstawowym kryterium przy tworzeniu scenariusza zajęć powinny być jednak możliwości, ograniczenia i potrzeby całej grupy oraz poszczególnych uczestników sesji.
W dalszej części artykułu zostały opisane ogólne założenia dotyczące planowania zajęć oraz przedstawiono szczegóły organizacyjne konieczne do uwzględnienia przy przygotowywaniu rocznego planu pracy. Zostały także opisane formy rozpoczęcia i zakończenia (tu także tzw. relaks) z uczestnikami danej sesji i ich znaczenie dla właściwego przebiegu całości zajęć. Autorka poruszyła także kwestię konieczności zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.