bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 431.34 kb
Stron: 3
Id: 1572
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – uwagi do planowania i realizacji zajęć
Podstawą planowania zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego jest głębokie zrozumienie jej sensu. Niezbędna jest zatem znajomość założeń i celów metody, jak również zagrożeń i trudności, z jakimi można się spotkać podczas prowadzonych według niej zajęć. Wybierając ćwiczenia do sesji (p... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Podstawą planowania zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego jest głębokie zrozumienie jej sensu. Niezbędna jest zatem znajomość założeń i celów metody, jak również zagrożeń i trudności, z jakimi można się spotkać podczas prowadzonych według niej zajęć.
Wybierając ćwiczenia do sesji (pojedynczego spotkania), powinniśmy się kierować wiedzą na temat ogólnych założeń metody, bazującej na analizie ruchu, odwołującej się do sekwencyjności ćwiczeń w przebiegu zajęć oraz założeń sformułowanych w rocznym programie pracy MRR. Podstawowym kryterium przy tworzeniu scenariusza zajęć powinny być jednak możliwości, ograniczenia i potrzeby całej grupy oraz poszczególnych uczestników sesji.
W dalszej części artykułu zostały opisane ogólne założenia dotyczące planowania zajęć oraz przedstawiono szczegóły organizacyjne konieczne do uwzględnienia przy przygotowywaniu rocznego planu pracy. Zostały także opisane formy rozpoczęcia i zakończenia (tu także tzw. relaks) z uczestnikami danej sesji i ich znaczenie dla właściwego przebiegu całości zajęć. Autorka poruszyła także kwestię konieczności zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom zajęć.
