Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 750.98 kb
Stron: 5
Id: 1602
Atrakcyjne przedszkole – część czwarta (placówka na forum lokalnym)
Kolejnym elementem, który może przyciągnąć rodziców, są wszelkie udogodnienia, np. w sposobie komunikowania się z rodzicem. Zaczynając od dobrze przygotowanej strony internetowej, na indywidualnych konsultacjach kończąc. Czasem słyszę od nauczycieli, że nie jest to zbyt ważne narzędzi... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Kolejnym elementem, który może przyciągnąć rodziców, są wszelkie udogodnienia, np. w sposobie komunikowania się z rodzicem. Zaczynając od dobrze przygotowanej strony internetowej, na indywidualnych konsultacjach kończąc.
Czasem słyszę od nauczycieli, że nie jest to zbyt ważne narzędzie w ramach reklamowania placówki. Ci, którym się tak wydaje, są w wielkim błędzie. To nie ulotka, nie folder, ale właśnie strona internetowa jest głównym źródłem informacji dla potencjalnych nowych klientów. Czasem usłyszą od znajomych o dobrym przedszkolu i pierwsze, co robią, to klikają w necie. Nie czekają z zapartym tchem na dni otwarte, nie telefonują do sekretariatu z pytaniami „Jak u was jest?”, tylko wyrabiają sobie opinię na podstawie wejścia na stronę.
W artykule przeczytamy m.in. o tym, co zrobić, by strona internetowa przedszkola była atrakcyjna dla rodziców i co najczęściej irytuje rodziców ją odwiedzających. Zapoznamy się także z typowymi działaniami wchodzącymi w zakres promowania placówki oświatowej.