Atrakcyjne przedszkole – część czwarta (placówka na forum lokalnym)
Kolejnym elementem, który może przyciągnąć rodziców, są wszelkie udogodnienia, np. w sposobie komunikowania się z rodzicem. Zaczynając od dobrze przygotowanej strony internetowej, na indywidualnych konsultacjach kończąc. Czasem słyszę od nauczycieli, że nie jest to zbyt ważne narzędzi... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Kolejnym elementem, który może przyciągnąć rodziców, są wszelkie udogodnienia, np. w sposobie komunikowania się z rodzicem. Zaczynając od dobrze przygotowanej strony internetowej, na indywidualnych konsultacjach kończąc.
Czasem słyszę od nauczycieli, że nie jest to zbyt ważne narzędzie w ramach reklamowania placówki. Ci, którym się tak wydaje, są w wielkim błędzie. To nie ulotka, nie folder, ale właśnie strona internetowa jest głównym źródłem informacji dla potencjalnych nowych klientów. Czasem usłyszą od znajomych o dobrym przedszkolu i pierwsze, co robią, to klikają w necie. Nie czekają z zapartym tchem na dni otwarte, nie telefonują do sekretariatu z pytaniami „Jak u was jest?”, tylko wyrabiają sobie opinię na podstawie wejścia na stronę.
W artykule przeczytamy m.in. o tym, co zrobić, by strona internetowa przedszkola była atrakcyjna dla rodziców i co najczęściej irytuje rodziców ją odwiedzających. Zapoznamy się także z typowymi działaniami wchodzącymi w zakres promowania placówki oświatowej.