bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 750.98 kb
Stron: 5
Id: 1602
Atrakcyjne przedszkole – część czwarta (placówka na forum lokalnym)
Kolejnym elementem, który może przyciągnąć rodziców, są wszelkie udogodnienia, np. w sposobie komunikowania się z rodzicem. Zaczynając od dobrze przygotowanej strony internetowej, na indywidualnych konsultacjach kończąc. Czasem słyszę od nauczycieli, że nie jest to zbyt ważne narzędzi... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Kolejnym elementem, który może przyciągnąć rodziców, są wszelkie udogodnienia, np. w sposobie komunikowania się z rodzicem. Zaczynając od dobrze przygotowanej strony internetowej, na indywidualnych konsultacjach kończąc.
Czasem słyszę od nauczycieli, że nie jest to zbyt ważne narzędzie w ramach reklamowania placówki. Ci, którym się tak wydaje, są w wielkim błędzie. To nie ulotka, nie folder, ale właśnie strona internetowa jest głównym źródłem informacji dla potencjalnych nowych klientów. Czasem usłyszą od znajomych o dobrym przedszkolu i pierwsze, co robią, to klikają w necie. Nie czekają z zapartym tchem na dni otwarte, nie telefonują do sekretariatu z pytaniami „Jak u was jest?”, tylko wyrabiają sobie opinię na podstawie wejścia na stronę.
W artykule przeczytamy m.in. o tym, co zrobić, by strona internetowa przedszkola była atrakcyjna dla rodziców i co najczęściej irytuje rodziców ją odwiedzających. Zapoznamy się także z typowymi działaniami wchodzącymi w zakres promowania placówki oświatowej.
