
Jak to z motylem było? (scenariusz zajęć)
Barbara Sarota
Magazyn specjalny 2013
Fragment opowiadania, które wykorzystano w scenariuszu: „Nikt mnie więcej nie zobaczy” (W. Bieriestow) Gąsienica uważała się za bardzo piękną i nie ominęła ani jednej kropli rosy, żeby się w niej nie przejrzeć. – Ach, co to za uroda! – szeptała, oglądając ze wszystkich stron swój pospolity pyszcz... więcej
Fragment opowiadania, które wykorzystano w scenariuszu: „Nikt mnie więcej nie zobaczy” (W. Bieriestow) Gąsienica uważała się za bardzo piękną i nie ominęła ani jednej kropli rosy, żeby się w niej nie przejrzeć. – Ach, co to za uroda! – szeptała, oglądając ze wszystkich stron swój pospolity pyszcz... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (1.23 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 4
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
- pomoce dydaktyczne do zajęć:
- plakat przedstawiający rozwój motyla, który został dołączony do numeru 3.138 marzec 2013 – TU możesz go zobaczyć i zamówić!
- rozwijanie inteligencji przyrodniczej (zapoznanie się z etapem przeobrażenia się gąsienicy w motyla; poznanie wybranych nazw motyli);
- rozwijanie inteligencji językowej (słuchanie opowiadanego teatrzyku; tworzenie wypowiedzi na dany temat; rozwiązywanie rebusów słownych (dzieci sześcioletnie));
- rozwijanie inteligencji matematyczno-logicznej (liczenie obiektów w zakresie 15 (dzieci pięcio- i sześcioletnie));
- rozwijanie inteligencji ruchowej i muzycznej (tworzenie ilustracji ruchowych do muzyki; zabawa w parach);
- rozwijanie inteligencji interpersonalnej (zabawy zespołowe z zasadami);
- rozwijanie inteligencji intrapersonalnej (rozmowa na temat teatrzyku, próba zrozumienia odczuć gąsienicy; pokazywanie gestem uczucia: smutny, wesoły).