Jak to z motylem było? (scenariusz zajęć)
Barbara Sarota
Magazyn specjalny 2013
Fragment opowiadania, które wykorzystano w scenariuszu: „Nikt mnie więcej nie zobaczy” (W. Bieriestow) Gąsienica uważała się za bardzo piękną i nie ominęła ani jednej kropli rosy, żeby się w niej nie przejrzeć. – Ach, co to za uroda! – szeptała, oglądając ze wszystkich stron swój pospolity pyszcz... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 4
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Fragment opowiadania, które wykorzystano w scenariuszu: „Nikt mnie więcej nie zobaczy” (W. Bieriestow) Gąsienica uważała się za bardzo piękną i nie ominęła ani jednej kropli rosy, żeby się w niej nie przejrzeć. – Ach, co to za uroda! – szeptała, oglądając ze wszystkich stron swój pospolity pyszcz... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
- pomoce dydaktyczne do zajęć:
- plakat przedstawiający rozwój motyla, który został dołączony do numeru 3.138 marzec 2013 – TU możesz go zobaczyć i zamówić!
- rozwijanie inteligencji przyrodniczej (zapoznanie się z etapem przeobrażenia się gąsienicy w motyla; poznanie wybranych nazw motyli);
- rozwijanie inteligencji językowej (słuchanie opowiadanego teatrzyku; tworzenie wypowiedzi na dany temat; rozwiązywanie rebusów słownych (dzieci sześcioletnie));
- rozwijanie inteligencji matematyczno-logicznej (liczenie obiektów w zakresie 15 (dzieci pięcio- i sześcioletnie));
- rozwijanie inteligencji ruchowej i muzycznej (tworzenie ilustracji ruchowych do muzyki; zabawa w parach);
- rozwijanie inteligencji interpersonalnej (zabawy zespołowe z zasadami);
- rozwijanie inteligencji intrapersonalnej (rozmowa na temat teatrzyku, próba zrozumienia odczuć gąsienicy; pokazywanie gestem uczucia: smutny, wesoły).
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz