bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 307.44 kb
Stron: 2
Id: 1601
Każde dziecko jest inne
Z nowym rokiem zapraszam do lektury autorskich materiałów problemowych dotyczących wychowania dziecka w wieku przedszkolnym. Artykuły napisane przez doświadczonych pedagogów i nauczycieli będą traktowały o metodach pracy z dziećmi sprawiającymi problemy wychowawcze, posiadającymi r&oac... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Z nowym rokiem zapraszam do lektury autorskich materiałów problemowych dotyczących wychowania dziecka w wieku przedszkolnym. Artykuły napisane przez doświadczonych pedagogów i nauczycieli będą traktowały o metodach pracy z dziećmi sprawiającymi problemy wychowawcze, posiadającymi różne dysfunkcje w zakresie rozwoju emocjonalnego czy ogólnie rzecz biorąc intelektualnego. Autorki będą starały się pokazać, w jaki sposób poszukiwać genezy danego zaburzenia czy niepożądanego zachowania, aby na tej bazie wypracować styl pracy z dzieckiem i jego rodzicami. Będą podpowiadać metody pracy z dzieckiem w celu złagodzenia lub wyeliminowania niewłaściwych zachowań, lepszego funkcjonowania dziecka w grupie rówieśniczej oraz w domu (…).
Kinga Kurczek
Kinga miała sześć lat. Do przedszkola chodziła od trzeciego roku życia. Była to dziewczynka bardzo śmiała, otwarta, towarzyska, pogodna – w pierwszych dniach pobytu w przedszkolu nie przejawiała żadnych kłopotów z adaptacją. Ponieważ miałam okazję obserwowania jej zachowania i rozwoju przez cały okres edukacji przedszkolnej, zauważyłam, że Kinga zawsze miała swoje zdanie i dążyła do tego, aby inni podporządkowali się jej woli. Lubiła być w centrum uwagi, przewodzić grupie, dobierać sobie towarzyszy zabaw i wszystko musiało być po jej myśli. Na niepowodzenia reagowała najczęściej w ten sposób, że odsuwała się od dzieci, bawiła się sama, czasami płakała, złościła się – dziś zachowanie Kingi można by określić bardzo modnym zwrotem „strzelała focha” – była bardzo ruchliwa, impulsywna, roztrzepana, bardzo aktywna, jej nastroje często się zmieniały. Kiedy coś działo się niezgodnie z jej oczekiwaniami – Kinga mówiła podniesionym głosem lub krzyczała. Z trudem przychodziło jej przyznanie się do błędu, przeproszenie kolegów lub koleżanek za swoje wybuchowe zachowanie. Najczęściej okazywała wtedy swoje niezadowolenie, ale w końcu ulegała (…).