Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 470.5 kb
Stron: 3
Id: 1538
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – planowanie i organizacja zajęć
Jednym z podstawowych celów Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne jest rozwijanie świadomości siebie i innych uczestników prowadzonych nią zajęć. Podstawą do planowania tych zajęć są kategorie ruchu według Rudolfa Labana. Przygotowując przed każdym spotkaniem scenariusz zajęć,... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Jednym z podstawowych celów Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne jest rozwijanie świadomości siebie i innych uczestników prowadzonych nią zajęć. Podstawą do planowania tych zajęć są kategorie ruchu według Rudolfa Labana.
Przygotowując przed każdym spotkaniem scenariusz zajęć, warto korzystać z „tabelek Labana” (tab. 1), w których ujęto wyróżnione przez niego kategorie ruchu. W prezentowanej obecnie formie opracowała je dr Elizabeth Marsden z International Sherborne Cooperation (Międzynarodowej Federacji Sherborne – związku stowarzyszeń propagujących MRR). Tłumaczenia na język polski i adaptacji dokonali uczestnicy i trenerzy międzynarodowego kursu Metody Ruchu Rozwijającego na poziomie III (APC – International Advanced Practitioners Course), który został zorganizowany przez Martę Bogdanowicz i Dariusza Okrzesika w 2007 roku w Sopocie.
W artykule znajdziemy m.in. przykładowe scenariusze zajęć (obrazujące w praktyce, jak korzystać z „tabelek Labana” przy planowaniu i organizowaniu zajęć). Ponadto zapoznamy się z propozycjami Autorki w zakresie literatury uzupełniającej opisane treści, której to lektura ułatwi organizowanie zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego.