
Za śnieżną chmurą słoneczko się chowa – taka jest właśnie pogoda marcowa…[PNP – dzieci starsze]
Zespół redakcyjny PNP
Luty 2016
Cele ogólne: wzbogacanie wiedzy dzieci na temat zmian zachodzących w przyrodzie oraz poszerzanie słownictwa o nowe pojęcia z tego zakresu; doskonalenie umiejętności określania pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla przedwiośnia; przybliżenie dzieciom sensu kodowania ... więcej
Cele ogólne: wzbogacanie wiedzy dzieci na temat zmian zachodzących w przyrodzie oraz poszerzanie słownictwa o nowe pojęcia z tego zakresu; doskonalenie umiejętności określania pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla przedwiośnia; przybliżenie dzieciom sensu kodowania ... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać bezpłatnie.
Pomoce dydaktyczne 11
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na marzec.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: wzbogacanie wiedzy dzieci na temat zmian zachodzących w przyrodzie oraz poszerzanie słownictwa o nowe pojęcia z tego zakresu; doskonalenie umiejętności określania pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla przedwiośnia; przybliżenie dzieciom sensu kodowania informacji jako wprowadzenie do nauki czytania i pisania; doskonalenie prawidłowej wymowy i wdrażanie do używania właściwych form gramatycznych; stwarzanie okazji do bogacenia słownictwa dzieci oraz rozwijania prostych zdań; rozwijanie wyobraźni muzycznej i inwencji twórczej poprzez grę na instrumentach perkusyjnych; kształtowanie koncentracji uwagi i zdolności do wysiłku intelektualnego w sytuacjach napięć oraz umiejętności godzenia się z przegraną.