bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 555.94 kb
Stron: 3
Id: 1575
Zawody (zajęcia przygotowujące do nauki czytania)
Kolejny artykuł z cyklu „Jak przygotować przedszkolaka do szkoły?” został opracowany na bazie tematyki, którą można wprowadzić w styczniu bądź innym miesiącu roku szkolnego. Znajdują się tu odwołania do aktywizujących metod nawiązujących do pedagogiki zabawy oraz Odimiennej Metody... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Kolejny artykuł z cyklu „Jak przygotować przedszkolaka do szkoły?” został opracowany na bazie tematyki, którą można wprowadzić w styczniu bądź innym miesiącu roku szkolnego. Znajdują się tu odwołania do aktywizujących metod nawiązujących do pedagogiki zabawy oraz Odimiennej Metody Nauki Czytania Ireny Majchrzak.
Opracowane przeze mnie sytuacje edukacyjne realizowałam z uwzględnieniem stopniowego przyrostu umiejętności przedszkolaków. Opisując sytuacje edukacyjne, posłużyłam się formą zadaniową nakierowaną na dzieci w starszym wieku przedszkolnym.