Patronat medialny
Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, któr... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, która zagwarantuje, że ważne wydarzenie uzyska należytą oprawę. A mówiąc poważnie – dzięki współpracy z mediami można po prostu zachęcić ludzi do poznania placówki i zapisania do niej dziecka. Dobry patron potrafi zdziałać cuda.
W artykule znajdziemy konkretne wskazówki dotyczące m.in. tego, kiedy warto ubiegać się o patronat medialny, w jaki sposób rozmawiać z dziennikarzami, w jaki sposób formułować tzw. notę patronacką oraz jakie informacje powinien zawierać list sponsorski.