Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 400.83 kb
Stron: 5
Id: 1593
Patronat medialny
Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, któr... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, która zagwarantuje, że ważne wydarzenie uzyska należytą oprawę. A mówiąc poważnie – dzięki współpracy z mediami można po prostu zachęcić ludzi do poznania placówki i zapisania do niej dziecka. Dobry patron potrafi zdziałać cuda.
W artykule znajdziemy konkretne wskazówki dotyczące m.in. tego, kiedy warto ubiegać się o patronat medialny, w jaki sposób rozmawiać z dziennikarzami, w jaki sposób formułować tzw. notę patronacką oraz jakie informacje powinien zawierać list sponsorski.