Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 400.83 kb
Stron: 5
Id: 1593

Patronat medialny

Anna Jankowska   Styczeń 2012

Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, któr... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (1.23 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.

Zobacz również

dyrektormenadżerpromocjaprzedszkoleśrodowisko lokalnecykl Zarządzanie przedszkolem

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Styczeń 2012

Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, która zagwarantuje, że ważne wydarzenie uzyska należytą oprawę. A mówiąc poważnie – dzięki współpracy z mediami można po prostu zachęcić ludzi do poznania placówki i zapisania do niej dziecka. Dobry patron potrafi zdziałać cuda.


W artykule znajdziemy konkretne wskazówki dotyczące m.in. tego, kiedy warto ubiegać się o patronat medialny, w jaki sposób rozmawiać z dziennikarzami, w jaki sposób formułować tzw. notę patronacką oraz jakie informacje powinien zawierać list sponsorski.