
Patronat medialny

Anna Jankowska
zobacz wszystkie artykuły
Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, któr... więcej
Zobacz również
dyrektormenadżerpromocjaprzedszkoleśrodowisko lokalnecykl Zarządzanie przedszkolem
lub skorzystaj z wyszukiwarki
Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, która zagwarantuje, że ważne wydarzenie uzyska należytą oprawę. A mówiąc poważnie – dzięki współpracy z mediami można po prostu zachęcić ludzi do poznania placówki i zapisania do niej dziecka. Dobry patron potrafi zdziałać cuda.
W artykule znajdziemy konkretne wskazówki dotyczące m.in. tego, kiedy warto ubiegać się o patronat medialny, w jaki sposób rozmawiać z dziennikarzami, w jaki sposób formułować tzw. notę patronacką oraz jakie informacje powinien zawierać list sponsorski.
Aby pobrać plik, musisz być zalogowany
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj się bezpłatnie.
wydawnictwo@blizejprzedszkola.pl
Dział Obsługi Klienta
Katarzyna Kozakowska
katarzyna.kozakowska@blizejprzedszkola.pl
Renata Głogowska
renata.glogowska@blizejprzedszkola.pl
telefon: 12 631 04 10 wew 101
Nasza siedziba
Kwiatowa 3, 30-437 Kraków
Odbiory realizujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00.