Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 400.83 kb
Stron: 5
Id: 1593

Patronat medialny

Anna Jankowska   Styczeń 2012

Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, któr... więcej
Pobierz

Zobacz również

dyrektormenadżerpromocjaprzedszkoleśrodowisko lokalnecykl Zarządzanie przedszkolem

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Zarządzanie placówką edukacyjną

Więcej z tego numeru

Styczeń 2012

Warto zostać edukacyjnym celebrytą, czyli od czasu do czasu pojawić się w mediach. Dla przedszkoli najlepszym partnerem są media lokalne – łakną ciekawostek na skalę regionu, a przedszkola takie właśnie co jakiś czas generują. Bycie celebrytą warto przypieczętować umową patronacką, która zagwarantuje, że ważne wydarzenie uzyska należytą oprawę. A mówiąc poważnie – dzięki współpracy z mediami można po prostu zachęcić ludzi do poznania placówki i zapisania do niej dziecka. Dobry patron potrafi zdziałać cuda.


W artykule znajdziemy konkretne wskazówki dotyczące m.in. tego, kiedy warto ubiegać się o patronat medialny, w jaki sposób rozmawiać z dziennikarzami, w jaki sposób formułować tzw. notę patronacką oraz jakie informacje powinien zawierać list sponsorski.