bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 427.39 kb
Stron: 2
Id: 1443
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - podstawy teoretyczne
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – zdaniem profesor Marty Bogdanowicz – za podstawowy cel obiera sobie rozwijanie świadomości siebie i innych u uczestników prowadzonych nią zajęć. Podstawą teoretyczną Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne były wybrane aspekt... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – zdaniem profesor Marty Bogdanowicz – za podstawowy cel obiera sobie rozwijanie świadomości siebie i innych u uczestników prowadzonych nią zajęć.
Podstawą teoretyczną Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne były wybrane aspekty teorii ruchu jej nauczyciela, Rudolfa Labana. On pierwszy podjął obiektywne obserwacje naturalnych możliwości ruchowych człowieka i ujął je w specjalne skale ruchowe. (…) Poszukując precyzyjnych form opisu ruchów, Laban stwierdził, że ze względu na budowę ciała ludzkiego i sposób wykorzystania przestrzeni cechą ruchu jest trójwymiarowość według osi: przód – tył, w prawo – w lewo, góra – dół. Laban wyróżnił pięć aspektów, dzięki którym można opisać poruszające się ciało.
W artykule o tym, w jaki sposób dokonać oceny możliwości ruchowych dziecka, o wymiarach i cechach ruchu wg Labana, schemat analizy ruchu wg Labana i jego szczegółowe omówienie.