bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 427.39 kb
Stron: 2
Id: 1443
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - podstawy teoretyczne
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – zdaniem profesor Marty Bogdanowicz – za podstawowy cel obiera sobie rozwijanie świadomości siebie i innych u uczestników prowadzonych nią zajęć. Podstawą teoretyczną Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne były wybrane aspekt... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – zdaniem profesor Marty Bogdanowicz – za podstawowy cel obiera sobie rozwijanie świadomości siebie i innych u uczestników prowadzonych nią zajęć.
Podstawą teoretyczną Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne były wybrane aspekty teorii ruchu jej nauczyciela, Rudolfa Labana. On pierwszy podjął obiektywne obserwacje naturalnych możliwości ruchowych człowieka i ujął je w specjalne skale ruchowe. (…) Poszukując precyzyjnych form opisu ruchów, Laban stwierdził, że ze względu na budowę ciała ludzkiego i sposób wykorzystania przestrzeni cechą ruchu jest trójwymiarowość według osi: przód – tył, w prawo – w lewo, góra – dół. Laban wyróżnił pięć aspektów, dzięki którym można opisać poruszające się ciało.
W artykule o tym, w jaki sposób dokonać oceny możliwości ruchowych dziecka, o wymiarach i cechach ruchu wg Labana, schemat analizy ruchu wg Labana i jego szczegółowe omówienie.
