Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 731.23 kb
Stron: 2
Id: 1583

What’s missing? – zabawy ruchowe (metoda Leo English)

Anna Lesińska-Gazicka   Styczeń 2012

Zabawy ruchowe to część integralna dzieciństwa, stąd jest to najbardziej atrakcyjne narzędzie pracy nauczyciela angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym. Warto też pamiętać, że dzieci uczą się języka poprzez ruch. Znana już od lat metoda Total Physical Response potwierdza potrzebę ilustrowania ruch... więcej
Pobierz

Zobacz również

języki obcezajęcia ruchowemetoda Leo English

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Język obcy w przedszkolu

Więcej z tego numeru

Styczeń 2012

Zabawy ruchowe to część integralna dzieciństwa, stąd jest to najbardziej atrakcyjne narzędzie pracy nauczyciela angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym. Warto też pamiętać, że dzieci uczą się języka poprzez ruch. Znana już od lat metoda Total Physical Response potwierdza potrzebę ilustrowania ruchem i całym ciałem poleceń wydawanych w języku angielskim. W przedszkolu jest więcej miejsca na fizyczną aktywność niż w klasie, dlatego trzeba pamiętać, że takie zabawy muszą być częścią składową każdej lekcji.


W artykule znajdziemy wiele pomysłów na zabawy ruchowe (z wykorzystaniem flashcards i różnych przedmiotów) do przeprowadzenia w ramach zajęć z języka angielskiego. Autorka opisuje również, jak umiejętnie łączyć zabawy ruchowe z elementami wyciszenia i pracy przy stoliku nad kartami pracy.

Karty pracy: