Skuteczne prowadzenie narad i zebrań
Wykorzystanie czasu jest jednym z ważniejszych i niestety coraz trudniejszych zadań w życiu każdego człowieka. Otaczająca rzeczywistość zmusza nas do realizacji wielu zadań w krótkim czasie. Sukces zależy od jakości działania, a jakość jest w dużym stopniu powiązana z dobrą organizacją czasu.... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
Wykorzystanie czasu jest jednym z ważniejszych i niestety coraz trudniejszych zadań w życiu każdego człowieka. Otaczająca rzeczywistość zmusza nas do realizacji wielu zadań w krótkim czasie. Sukces zależy od jakości działania, a jakość jest w dużym stopniu powiązana z dobrą organizacją czasu. Marnotrawstwo czasu – dobra nieodnawialnego – jest bardzo duże, co oznacza, że nie umiemy planować i organizować swojej pracy. Sprawa staje się jeszcze poważniejsza, gdy zabieramy cenny czas naszym pracownikom. Kiedy? Na spotkaniach, naradach, zebraniach czy podczas zwykłych pogawędek.
W artykule przedstawiono założenia metody Getting Things Done, której zastosowanie może być pomocne w opanowaniu umiejętności zarządzania sobą i innymi. Autorka zaprezentowała także konkretne wskazówki, których zastosowanie sprawi, że zebranie z nauczycielami i pozostałymi pracownikami nie będzie źródłem straty czasu.
Wzory pism: