Jak dzieci dowiadują się, co można, a czego nie można? (O wychowaniu zamierzonym i niezamierzonym)

autor scenariusza: Edyta Gruszczyk-KolczyńskaEdyta Gruszczyk-Kolczyńska



Dobre wychowanie dzieci jest głównym celem działalności pedagogicznej placówek edukacyjnych. Zdarza się jednak, że proces wychowawczy mający na celu właściwe kształtowanie postaw młodych ludzi przynosi odwrotne skutki.


Z treści artykułu dowiemy się m.in., czym jest wychowanie zamierzone i niezamierzone, przeczytamy o różnicach indywidualnych dzieci w zakresie podatności na oddziaływania wychowawcze, zapoznamy się ze znaczeniem nagrody i kary w wychowaniu oraz dowiemy się, w jaki sposób dzieci dowiadują się, co wolno, a czego nie wolno.
 



Powrót do wszystkich artykułów
Informacje o pliku

Pobierz ten
artykuł

Zamów ten
numer
Aby pobrać plik musisz być zalogowany. Zaloguj się, lub zarejestruj!