Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 1479.27 kb
Stron: 5
Id: 43

Jak dzieci dowiadują się, co można, a czego nie można? (O wychowaniu zamierzonym i niezamierzonym)

Edyta Gruszczyk-Kolczyńska   Październik 2010

Dobre wychowanie dzieci jest głównym celem działalności pedagogicznej placówek edukacyjnych. Zdarza się jednak, że proces wychowawczy mający na celu właściwe kształtowanie postaw młodych ludzi przynosi odwrotne skutki. Z treści artykułu dowiemy się m.in., czym jest wychowanie zamier... więcej
Pobierz

Zobacz również

nagroda i karawychowaniezasadycykl Krótkie wykłady o dobrym wychowaniu

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Rozwój moralny i wychowanie

Więcej z tego numeru

Październik 2010

Dobre wychowanie dzieci jest głównym celem działalności pedagogicznej placówek edukacyjnych. Zdarza się jednak, że proces wychowawczy mający na celu właściwe kształtowanie postaw młodych ludzi przynosi odwrotne skutki.


Z treści artykułu dowiemy się m.in., czym jest wychowanie zamierzone i niezamierzone, przeczytamy o różnicach indywidualnych dzieci w zakresie podatności na oddziaływania wychowawcze, zapoznamy się ze znaczeniem nagrody i kary w wychowaniu oraz dowiemy się, w jaki sposób dzieci dowiadują się, co wolno, a czego nie wolno.