Jak dzieci dowiadują się, co można, a czego nie można? (O wychowaniu zamierzonym i niezamierzonym)

Edyta Gruszczyk-Kolczyńska  
Październik 2010

Dobre wychowanie dzieci jest głównym celem działalności pedagogicznej placówek edukacyjnych. Zdarza się jednak, że proces wychowawczy mający na celu właściwe kształtowanie postaw młodych ludzi przynosi odwrotne skutki. Z treści artykułu dowiemy się m.in., czym jest wychowanie zamier... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (2.46 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 1479.27 kb
Stron: 5
Id: 43

Zobacz również

nagroda i kara
wychowanie
zasady

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
nagroda i kara
wychowanie
zasady


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Rozwój moralny i wychowanie

Więcej z tego numeru

Październik 2010

Dobre wychowanie dzieci jest głównym celem działalności pedagogicznej placówek edukacyjnych. Zdarza się jednak, że proces wychowawczy mający na celu właściwe kształtowanie postaw młodych ludzi przynosi odwrotne skutki.


Z treści artykułu dowiemy się m.in., czym jest wychowanie zamierzone i niezamierzone, przeczytamy o różnicach indywidualnych dzieci w zakresie podatności na oddziaływania wychowawcze, zapoznamy się ze znaczeniem nagrody i kary w wychowaniu oraz dowiemy się, w jaki sposób dzieci dowiadują się, co wolno, a czego nie wolno.