Kategorie
Polecane
bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
Numery
Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ: pdf
Wielkość: 468.62 kb
Stron: 4
Id: 3963
Wielkość: 468.62 kb
Stron: 4
Id: 3963
Wczesnowiosenny koncert (scenariusz zajęć dla 2-, 3-latków)
Gabriela Gąsienica
Luty 2014
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Co grać może? Zabawa twórcza – próby wydobywania dźwięku z przedmiotów codziennego użytku; odnajdywanie dźwięków przy pomocy „instrumentów”, które znajdują się w otoczeniu dziecka – stolik, klocki, zabawki, podłoga, ściana, kartka papieru, własne ciało. Nauczy... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 2
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Co grać może? Zabawa twórcza – próby wydobywania dźwięku z przedmiotów codziennego użytku; odnajdywanie dźwięków przy pomocy „instrumentów”, które znajdują się w otoczeniu dziecka – stolik, klocki, zabawki, podłoga, ściana, kartka papieru, własne ciało. Nauczy... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 2
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
Zawarto w nim następujące cele szczegółowe – dzieci:
- sylwety do teatrzyku kukiełkowego „Baśń o ziemnych ludkach” J. Ejsmond – znajdziesz je TU;
- fotografie obrazujące zmiany zachodzące w przyrodzie – TU.
Zawarto w nim następujące cele szczegółowe – dzieci:
- oglądają w skupieniu teatrzyk;
- biorą czynny udział w rozmowie inspirowanej baśnią;
- podejmują próby opisania krajobrazu wczesnowiosennego;
- dzielą się własnymi spostrzeżeniami, uwagami, doświadczeniami;
- prowadzą obserwacje przyrodnicze;
- biorą udział w zabawie logopedycznej i ruchowej;
- naśladują ruchy i gesty nauczyciela;
- podejmują próby improwizowania ruchem;
- próbują wydobyć dźwięk z przedmiotów z najbliższego otoczenia;
- podejmują próbę odkrycia „instrumentów” oraz wykonania instrumentu;
- manipulują drobnymi przedmiotami;
- porządkują miejsce pracy po zakończeniu zadania;
- grają na zrobionym przez siebie instrumencie;
- reagują na gesty nauczyciela – dyrygenta.
Ostatnio pobierane
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
PDF
PDF