Wczesnowiosenny koncert (scenariusz zajęć dla 2-, 3-latków)
Gabriela Gąsienica
Luty 2014
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Co grać może? Zabawa twórcza – próby wydobywania dźwięku z przedmiotów codziennego użytku; odnajdywanie dźwięków przy pomocy „instrumentów”, które znajdują się w otoczeniu dziecka – stolik, klocki, zabawki, podłoga, ściana, kartka papieru, własne ciało. Nauczy... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 2
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Co grać może? Zabawa twórcza – próby wydobywania dźwięku z przedmiotów codziennego użytku; odnajdywanie dźwięków przy pomocy „instrumentów”, które znajdują się w otoczeniu dziecka – stolik, klocki, zabawki, podłoga, ściana, kartka papieru, własne ciało. Nauczy... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
Zawarto w nim następujące cele szczegółowe – dzieci:
- sylwety do teatrzyku kukiełkowego „Baśń o ziemnych ludkach” J. Ejsmond – znajdziesz je TU;
- fotografie obrazujące zmiany zachodzące w przyrodzie – TU.
Zawarto w nim następujące cele szczegółowe – dzieci:
- oglądają w skupieniu teatrzyk;
- biorą czynny udział w rozmowie inspirowanej baśnią;
- podejmują próby opisania krajobrazu wczesnowiosennego;
- dzielą się własnymi spostrzeżeniami, uwagami, doświadczeniami;
- prowadzą obserwacje przyrodnicze;
- biorą udział w zabawie logopedycznej i ruchowej;
- naśladują ruchy i gesty nauczyciela;
- podejmują próby improwizowania ruchem;
- próbują wydobyć dźwięk z przedmiotów z najbliższego otoczenia;
- podejmują próbę odkrycia „instrumentów” oraz wykonania instrumentu;
- manipulują drobnymi przedmiotami;
- porządkują miejsce pracy po zakończeniu zadania;
- grają na zrobionym przez siebie instrumencie;
- reagują na gesty nauczyciela – dyrygenta.
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz