
Wiemy, jak bezpiecznie zimą spędzać wolny czas (scenariusz zajęć)
Jadwiga Daniek-Salawa
Grudzień 2013
Przykładowe propozycje ze scenariusza: ● Łyżwy. Zabawa dydaktyczna – dzieci zabierają indywidualne koperty podpisane imionami. W kopertach znajdują się naklejone na kolorowych kartonikach łyżwy, a z odwrotnej strony działania matematyczne (np. 2 + 3, 4 – 2, 8 + 1, 7 – 4) lub wyniki (np. 5, 2, 9, 3)... więcej
Przykładowe propozycje ze scenariusza: ● Łyżwy. Zabawa dydaktyczna – dzieci zabierają indywidualne koperty podpisane imionami. W kopertach znajdują się naklejone na kolorowych kartonikach łyżwy, a z odwrotnej strony działania matematyczne (np. 2 + 3, 4 – 2, 8 + 1, 7 – 4) lub wyniki (np. 5, 2, 9, 3)... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (3.69 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 4
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
- historyjka obrazkowa do autorskiego opowiadania „Krzyś i łyżwy” – znajdziesz ją TU;
- fotografie akcentujące aspekt bezpieczeństwa podczas zimowych zabaw – TU;
- karty pracy do ćwiczeń – TU;
- zimowe ilustracje do zabawy ruchowej – TU;
- plakat „Bezpieczna zima”, który został dołączony do bieżącego numeru naszego miesięcznika. TU możesz go zobaczyć i zamówić!
- wie, w jaki sposób bezpiecznie zimą można spędzać czas na świeżym powietrzu;
- rozumie zagrożenia płynące z zabaw w niedozwolonych miejscach;
- układa historyjkę obrazkową, rozumiejąc kolejność następujących po sobie wydarzeń;
- potrafi wymyślić kilkuzdaniową opowieść na wskazany temat;
- wie, jak przekształcić obraz graficzny lub słowny w ruch, gest, mimikę;
- liczy według własnych kompetencji matematycznych w pamięci lub na konkretach;
- tworzy proste wyrazy z sylab i odczytuje je;
- czyta wyrazy globalne;
- zna figury geometryczne płaskie (kwadrat, prostokąt, trójkąt, koło);
- maluje pastą do zębów na podany temat.