bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 536.52 kb
Stron: 2
Id: 3931
W laboratorium dźwięku (Wybuchowe Laboratorium)
Przykładowe eksperymenty ze scenariusza: ● Eksperyment 1: Do czego służy ucho? Nauczyciel pokazuje dzieciom ilustrację przedstawiającą wnętrze ucha i omawia, do czego ucho służy i jak jest zbudowane. Po sformułowaniu tezy, że uszy służą do słuchania, badamy, czy na pewno tylko do tego. W tym celu p... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne: list od profesora Ekspertusia oraz ilustracje przedstawiające budowę ludzkiego ucha. Znajdziesz je TU.
Scenariusz nietypowych zajęć, przybliżających dzieciom świat nauki, w całości opartych o przeprowadzane z udziałem dzieci eksperymenty fizyczne!
Uwzględniono w nim następujące cele szczegółowe – dziecko:
- zna zasady obowiązujące podczas przeprowadzania doświadczeń;
- wykonuje doświadczenia zgodnie z instruktażem nauczyciela;
- podejmuje próby przewidzenia wyniku doświadczenia.