
Przygoda z imieniem
Karolina Turek
Maj 2014
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Kot – dom – las. Zabawa dydaktyczna kształtująca umiejętność zapamiętywania, koncentracji uwagi, tworzenia logicznych części składowych opowiadania. Zadanie to rozwija również mowę i prowokuje do tworzenia przez dziecko pełnych zdań w wypowiedzi. Dziecko ukła... więcej
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Kot – dom – las. Zabawa dydaktyczna kształtująca umiejętność zapamiętywania, koncentracji uwagi, tworzenia logicznych części składowych opowiadania. Zadanie to rozwija również mowę i prowokuje do tworzenia przez dziecko pełnych zdań w wypowiedzi. Dziecko ukła... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą SMS (1.23 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 1
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne – szablony i napisy do zabaw w nim zaproponowanych. Znajdziesz je TU.
W artykule opisano zabawy rozwijające aktywność intelektualną z wykorzystaniem Odimiennej Metody Nauki Czytania dr Ireny Majchrzak, m.in. rozwijające koncentrację uwagi, spostrzegawczość oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Kot – dom – las. Zabawa dydaktyczna kształtująca umiejętność zapamiętywania, koncentracji uwagi, tworzenia logicznych części składowych opowiadania. Zadanie to rozwija również mowę i prowokuje do tworzenia przez dziecko pełnych zdań w wypowiedzi. Dziecko układa opowiadanie z wykorzystaniem wizytówek i trzech kartoników z wyrazami: kot, dom, las. Nauczyciel przygotowuje również obrazki kota, domu, lasu. Dzieci mogą same przygotować materiały do zajęć. Starszaki rysują swojego kota, dom i las, młodsze mają przygotowane sylwety wymienionych elementów i kolorują je według własnej inwencji kolorystycznej.
W artykule opisano zabawy rozwijające aktywność intelektualną z wykorzystaniem Odimiennej Metody Nauki Czytania dr Ireny Majchrzak, m.in. rozwijające koncentrację uwagi, spostrzegawczość oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Kot – dom – las. Zabawa dydaktyczna kształtująca umiejętność zapamiętywania, koncentracji uwagi, tworzenia logicznych części składowych opowiadania. Zadanie to rozwija również mowę i prowokuje do tworzenia przez dziecko pełnych zdań w wypowiedzi. Dziecko układa opowiadanie z wykorzystaniem wizytówek i trzech kartoników z wyrazami: kot, dom, las. Nauczyciel przygotowuje również obrazki kota, domu, lasu. Dzieci mogą same przygotować materiały do zajęć. Starszaki rysują swojego kota, dom i las, młodsze mają przygotowane sylwety wymienionych elementów i kolorują je według własnej inwencji kolorystycznej.