Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 342.31 kb
Stron: 2
Id: 4022
Wielkość: 342.31 kb
Stron: 2
Id: 4022
Praca zespołowa kluczem do sukcesu
Magdalena Młynarczyk-Misiura
Marzec 2014
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej b... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej b... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Co sprawia radość dzieciom w wieku przedszkolnym? Z pewnością pierwszorzędnym źródłem satysfakcji staje się zabawa, lecz równie ważną rolę odgrywają kontakty z rówieśnikami. Czas spędzony na zabawie bądź nauce w towarzystwie rówieśników sprzyja uspołecznieniu. Wspólnie spędzane chwile wymagają od dziecka kooperacji. To właśnie przedszkole, zaraz po domu rodzinnym, jest jednym z ważniejszych środowisk, gdzie dziecko zaczyna nabywać umiejętności pracy zespołowej. Z treści artykułu dowiemy się, jak wspierać dzieci w tym zakresie – także poprzez praktyczne przykłady gier i zabaw zespołowych przygotowanych przez Autorkę.
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej barwie. Następnie ono wybiera kolor i rzuca ponownie do innego ucznia. W ten sposób grupa przedszkolaków poznaje się.
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej barwie. Następnie ono wybiera kolor i rzuca ponownie do innego ucznia. W ten sposób grupa przedszkolaków poznaje się.
