Kategorie
Polecane
bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
Numery
Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ: pdf
Wielkość: 342.31 kb
Stron: 2
Id: 4022
Wielkość: 342.31 kb
Stron: 2
Id: 4022
Praca zespołowa kluczem do sukcesu
Magdalena Młynarczyk-Misiura
Marzec 2014
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej b... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej b... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Co sprawia radość dzieciom w wieku przedszkolnym? Z pewnością pierwszorzędnym źródłem satysfakcji staje się zabawa, lecz równie ważną rolę odgrywają kontakty z rówieśnikami. Czas spędzony na zabawie bądź nauce w towarzystwie rówieśników sprzyja uspołecznieniu. Wspólnie spędzane chwile wymagają od dziecka kooperacji. To właśnie przedszkole, zaraz po domu rodzinnym, jest jednym z ważniejszych środowisk, gdzie dziecko zaczyna nabywać umiejętności pracy zespołowej. Z treści artykułu dowiemy się, jak wspierać dzieci w tym zakresie – także poprzez praktyczne przykłady gier i zabaw zespołowych przygotowanych przez Autorkę.
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej barwie. Następnie ono wybiera kolor i rzuca ponownie do innego ucznia. W ten sposób grupa przedszkolaków poznaje się.
Przykładowa propozycja: Ciekawym rozwiązaniem jest również zabawa integracyjna „Co chętnie jem?”, utrwalająca nazewnictwo kolorów. Dzieci stają w kole twarzami do siebie. Nauczyciel jako pierwszy wymienia kolor i rzuca piłką do dziecka, którego zadaniem jest wymienić jedno ulubione jedzenie o tej barwie. Następnie ono wybiera kolor i rzuca ponownie do innego ucznia. W ten sposób grupa przedszkolaków poznaje się.