bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 216.49 kb
Stron: 2
Id: 4099
Jak słowa i myśli wpływają na nasze ciało, emocje i działanie?
(…) W jaki sposób słowa g rzeczny, ładny ( ładnie się zachowywać), mądry, zdolny odnoszą się do samopoczucia dziecka? W naszym odczuciu dzieci zwykle ich nie rozumieją. Słyszą słowa, które na poziomie poznawczym są abstrakcją, co może wzbudzać niepewność i zagubienie. Zwykle też za tego rodzaju słow... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Od Autorek: Sposób naszego myślenia i mówienia ma bezpośredni wpływ na to, jakich emocji doświadczamy, a w konsekwencji określa nasze działania. Zainspirowane Christine Padesky i Dennisem Greenbergerem, autorami książki „Umysł ponad nastrojem”, poruszamy temat wpływu naszych myśli i wypowiadanych słów na nastrój i emocje, a w konsekwencji – na zachowanie. (…) Rozmawiamy z dziećmi każdego dnia. Nieraz są to rozmowy na ważne i trudne tematy. Co więcej, jako że dzieci uczą się poprzez modelowanie, czyli naśladowanie dorosłych, to, co rodzic czy nauczyciel mówi do dziecka, a także jego sposób myślenia i działania, jest nieustannym źródłem nauki dla malucha. Dzieci to doskonali obserwatorzy: podpatrują zachowania dorosłych i słuchają ich wypowiedzi – warto o tym pamiętać! Jak więc rozmawiać z dzieckiem? Kluczowe jest, by mówić do dziecka w umiejętny sposób o rzeczach ważnych.
Artykułowi towarzyszy bajka „W leśnym zakątku” oraz wynikające z niej pytania do rozmowy z dziećmi.