Kategorie
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Numery
Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień
Zobacz również
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
informacje o pliku
Typ: pdf
Wielkość: 337.33 kb
Stron: 2
Id: 4219
Wielkość: 337.33 kb
Stron: 2
Id: 4219
Garbate życie (Maluszki śpiewają)
Maria Tomaszewska
Maj 2014
Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki,... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA. Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki,... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA. Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Ostatnio pobierane
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki, fotografia przedstawiająca wielbłądzie ślady na piasku. ● Przebieg: Dzieci oglądają fotografię ze śladami, które zostawił wielbłąd. Potem zapraszamy przedszkolaki do zabawy. Zadaniem dziecka jest zostawienie śladów na arkuszu papieru (stemplując ziemniakiem). Stemplujemy w rytm słyszanego akompaniamentu: wolne tempo – stemple stawiamy powoli, daleko od siebie; żwawe tempo – stemplujemy szybko, ślady znajdują się w bliskiej odległości. Jeśli jeden długi arkusz zostanie zastemplowany różnymi kolorami farb, możemy wykorzystać go do zabawy Przejdź drogę po śladzie, np. dzieci idą tylko po żółtym śladzie albo po czerwonych i zielonych lub stopami następują na żółte, a rękami na niebieskie ślady.
- podkład do piosenki „Wielbłąd” – znajdziesz go TU;
- fotografie wielbłądów oraz ich tropów – TU;
- karty pracy do zabaw – TU.
Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki, fotografia przedstawiająca wielbłądzie ślady na piasku. ● Przebieg: Dzieci oglądają fotografię ze śladami, które zostawił wielbłąd. Potem zapraszamy przedszkolaki do zabawy. Zadaniem dziecka jest zostawienie śladów na arkuszu papieru (stemplując ziemniakiem). Stemplujemy w rytm słyszanego akompaniamentu: wolne tempo – stemple stawiamy powoli, daleko od siebie; żwawe tempo – stemplujemy szybko, ślady znajdują się w bliskiej odległości. Jeśli jeden długi arkusz zostanie zastemplowany różnymi kolorami farb, możemy wykorzystać go do zabawy Przejdź drogę po śladzie, np. dzieci idą tylko po żółtym śladzie albo po czerwonych i zielonych lub stopami następują na żółte, a rękami na niebieskie ślady.