Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Garbate życie (Maluszki śpiewają)

Maria Tomaszewska   Maj 2014

Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki,... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
  • podkład do piosenki „Wielbłąd” – znajdziesz go TU;
  • fotografie wielbłądów oraz ich tropów – TU;
  • karty pracy do zabawTU.
Na treść tego praktycznego artykułu składa się opis zajęć muzycznych przeznaczonych dla najmłodszych przedszkolaków. Znajdziemy w nim m.in. zabawy muzyczno-ruchowe oraz propozycje aktywności plastycznych.
Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki, fotografia przedstawiająca wielbłądzie ślady na piasku. ● Przebieg: Dzieci oglądają fotografię ze śladami, które zostawił wielbłąd. Potem zapraszamy przedszkolaki do zabawy. Zadaniem dziecka jest zostawienie śladów na arkuszu papieru (stemplując ziemniakiem). Stemplujemy w rytm słyszanego akompaniamentu: wolne tempo – stemple stawiamy powoli, daleko od siebie; żwawe tempo – stemplujemy szybko, ślady znajdują się w bliskiej odległości. Jeśli jeden długi arkusz zostanie zastemplowany różnymi kolorami farb, możemy wykorzystać go do zabawy Przejdź drogę po śladzie, np. dzieci idą tylko po żółtym śladzie albo po czerwonych i zielonych lub stopami następują na żółte, a rękami na niebieskie ślady.

Więcej z tego numeru

Maj 2014

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!
Zapisz się!
Akademia Dziecięcej Matematyki® dla Rad Pedagogicznych sprawdź