Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Garbate życie (Maluszki śpiewają)

Maria Tomaszewska   Maj 2014

Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki,... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
  • podkład do piosenki „Wielbłąd” – znajdziesz go TU;
  • fotografie wielbłądów oraz ich tropów – TU;
  • karty pracy do zabawTU.
Na treść tego praktycznego artykułu składa się opis zajęć muzycznych przeznaczonych dla najmłodszych przedszkolaków. Znajdziemy w nim m.in. zabawy muzyczno-ruchowe oraz propozycje aktywności plastycznych.
Przykładowa zabawa ze scenariusza: Ślady wielbłąda – zabawa muzyczno-ruchowa. ● Cele: • rozwijanie sprawności rąk i nóg • reagowanie na akompaniament, rozpoznawanie tempa melodii (szybko – wolno). ● Pomoce: akompaniament (szybko – wolno), połówka ziemniaka, farba na spodeczku, papier szary z rolki, fotografia przedstawiająca wielbłądzie ślady na piasku. ● Przebieg: Dzieci oglądają fotografię ze śladami, które zostawił wielbłąd. Potem zapraszamy przedszkolaki do zabawy. Zadaniem dziecka jest zostawienie śladów na arkuszu papieru (stemplując ziemniakiem). Stemplujemy w rytm słyszanego akompaniamentu: wolne tempo – stemple stawiamy powoli, daleko od siebie; żwawe tempo – stemplujemy szybko, ślady znajdują się w bliskiej odległości. Jeśli jeden długi arkusz zostanie zastemplowany różnymi kolorami farb, możemy wykorzystać go do zabawy Przejdź drogę po śladzie, np. dzieci idą tylko po żółtym śladzie albo po czerwonych i zielonych lub stopami następują na żółte, a rękami na niebieskie ślady.

Więcej z tego numeru

Maj 2014

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane

Pomoce

Pliki umieszczone są do osobnego pobrania