Czarodziejska lampa Aladyna (zajęcia inspirowane bajką)
Edyta Kaczanowska
Styczeń 2014
Przykładowe zabawy ze scenariusza: a) Czarodziejskie zaklęcia. Zobaczcie, co uda nam się jeszcze „wyczarować”! (Nauczycielka pociera atrapę lampy i wyjmuje ze środka jeden obrazek. Potem robi tak każde kolejne dziecko). Przyjrzyjcie się obrazkom, które zostały wyczarowane z naszej lampy. Zamienię w... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 3
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Przykładowe zabawy ze scenariusza: a) Czarodziejskie zaklęcia. Zobaczcie, co uda nam się jeszcze „wyczarować”! (Nauczycielka pociera atrapę lampy i wyjmuje ze środka jeden obrazek. Potem robi tak każde kolejne dziecko). Przyjrzyjcie się obrazkom, które zostały wyczarowane z naszej lampy. Zamienię w... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
zakończenie
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
W scenariuszu określono następujące umiejętności dzieci:
- podkład do piosenki „W świecie baśni” – znajdziesz go TU;
- obrazki do treści zabawy – TU;
- fotografie przedstawiające biżuterię – TU;
- karta pracy – TU.
W scenariuszu określono następujące umiejętności dzieci:
- uważne słuchanie bajki czytanej przez nauczycielkę i wysnucie morału;
- wyodrębnienie cech postaci bajki o Aladynie w formie listy atrybutów;
- wykonywanie sekwencji rytmiczno-ruchowych przy piosence;
- tworzenie analogii fantastycznej;
- tworzenie rymu do wybranego wyrazu oraz rymowanki na bazie tego rymu;
- wyodrębnianie różnic i podobieństw między wybranymi stworzeniami bądź przedmiotami;
- wymyślanie różnych rozwiązań danej sytuacji;
- wymyślanie innego zastosowania danego przedmiotu;
- zapamiętywanie obrazków i odgadywanie, które zostały zabrane;
- zapamiętywanie i odkrywanie par obrazków;
- wyodrębnienie rysunku pasującego do cienia;
- rysowanie motywów ozdobnych według własnego pomysłu;
- naśladowanie ruchem wybranych stworzeń bądź ożywionych przedmiotów;
- współdziałanie i współpraca.
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz