Kategorie
Polecane
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
Numery
Grudzień 2025
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Zobacz również
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
informacje o pliku
Typ:
pdf
Wielkość: 520.01 kb
Stron: 3
Id: 3924
Wielkość: 520.01 kb
Stron: 3
Id: 3924
Bałwankowy przyjaciel (scenariusz zajęć dla 2,5- i 3-latków)
Gabriela Gąsienica
Styczeń 2014
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Ulepimy bałwanka. Zabawa naśladowcza z muzyką w tle: nauczyciel tłumaczy dzieciom, że historia zostanie opowiedziana w specyficzny sposób – poprzez ruch i gest bez użycia słów. Dzieci siedzą w kole na dywanie, nauczyciel włącza spokojną muzykę w tle. Dzieci w ... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Przykładowa propozycja ze scenariusza: Ulepimy bałwanka. Zabawa naśladowcza z muzyką w tle: nauczyciel tłumaczy dzieciom, że historia zostanie opowiedziana w specyficzny sposób – poprzez ruch i gest bez użycia słów. Dzieci siedzą w kole na dywanie, nauczyciel włącza spokojną muzykę w tle. Dzieci w ... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX. Pomoce dydaktyczne 3
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Scenariuszowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne:
Zawarto w nim następujące cele szczegółowe – dziecko:
- historyjka obrazkowa „Lepimy bałwanka” – znajdziesz ją TU;
- szablony bałwanków do zabaw rozwijających spostrzegawczość – TU;
- podkład instrumentalny „English Coutry Gardens” do zabawy „Bałwankowy taniec-przekładaniec” - TU.
Zawarto w nim następujące cele szczegółowe – dziecko:
- rozwiązuje zagadkę;
- bierze udział w zabawie ruchowej;
- naśladuje ruch nauczyciela;
- słucha w skupieniu wiersza;
- bierze czynny udział w rozmowie inspirowanej wierszem;
- rozpoznaje opisywanego bałwanka;
- opisuje różnice i cechy wspólne;
- dzieli się własnymi spostrzeżeniami, uwagami, doświadczeniami;
- uzupełnia brakujące elementy;
- improwizuje w tańcu;
- reaguje na przerwę w muzyce;
- wykonuje pracę przestrzenną;
- potrafi prosić o pomoc;
- porządkuje miejsce pracy po zakończeniu zadania;
- układa historyjkę obrazkową;
- podejmuje próby pracy zespołowej przy lepieniu bałwana;
- prowadzi obserwacje przyrodnicze.
