bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 762.41 kb
Id: 1796
Zrób to za mnie – czyli niesamodzielne przedszkolaki
Wielu nauczycieli ma świadomość, że początek edukacji przedszkolnej niesie za sobą liczne zmiany w życiu dziecka i jego rodziców. Podejmuje więc spory wysiłek, aby pierwsze dni w przedszkolu były dla dziecka spokojne. Jakie zachowania i nawyki dzieci rozpoczynających edukację mogą mieć wpływ ... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Wielu nauczycieli ma świadomość, że początek edukacji przedszkolnej niesie za sobą liczne zmiany w życiu dziecka i jego rodziców. Podejmuje więc spory wysiłek, aby pierwsze dni w przedszkolu były dla dziecka spokojne. Jakie zachowania i nawyki dzieci rozpoczynających edukację mogą mieć wpływ na grupę przedszkolną oraz dalszy rozwój dziecka?
Sukcesem dla dziecka i dla nauczyciela jest moment, kiedy maluch spokojnie przekracza próg sali przedszkolnej. Zaczyna rozumieć i realizować nowy – przedszkolny rytm dnia. Wykazuje zainteresowanie nowymi zasadami (prawami, które obecne są w społeczności przedszkolnej). Niestety, nie zawsze je realizuje, czasem wręcz reaguje na nie złością. Dlaczego? Otóż albo ich nie rozumie, albo nauczone jest postępować w zupełnie inny sposób. Oczywiście, nauczyciel podejmuje wówczas pracę z dzieckiem. Jednak to nie wystarczy. W takich sytuacjach potrzebna jest także pomoc rodzica.
W artykule znalazły się bardzo rzeczowe podpowiedzi, które szczególnie młodemu nauczycielowi mogą pomóc zorganizować funkcjonowanie powierzonej mu grupy najmłodszych przedszkolaków. W tekście znalazły się także wskazania do efektywnego organizowania współpracy z rodzicami, szczególnie w zakresie rozwijania samodzielności u dziecka.