Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 1029.5 kb
Stron: 4
Id: 22
Zabawy z wyrazami
Opracowana przez dr Irenę Majchrzak Odimienna Metoda Nauki Czytania doskonale sprawdza się w praktyce przedszkolnej i stanowi dla nauczycieli źródło inspiracji do dalszych poszukiwań. (…) Dzięki Metodzie Odimiennej dzieci szybciej i łatwiej poznają tajniki czytania i pisania – z... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Opracowana przez dr Irenę Majchrzak Odimienna Metoda Nauki Czytania doskonale sprawdza się w praktyce przedszkolnej i stanowi dla nauczycieli źródło inspiracji do dalszych poszukiwań.
(…) Dzięki Metodzie Odimiennej dzieci szybciej i łatwiej poznają tajniki czytania i pisania – za sprawą ciekawości, którą wyzwalają nowe sytuacje i zadania proponowane przez nauczyciela. Podczas podejmowania tych zadań obowiązuje dowolność i dobrowolność, a atmosfera w trakcie działań nie jest nastawiona na rywalizację i współzawodnictwo. Maluchy są zaś motywowane aktywnością kolegów. Kolejną zaletą metody odimiennej jest to, że opiera się na porządku równoczesności – w miejsce porządku chronologicznego został wprowadzony synchroniczny, co skutkuje tym, że każde dziecko dochodzi do określonego etapu wiedzy we własnym tempie, nie czując presji uciekającego czasu. Poza tym „dziecko od samego początku wchodzi w świat pisma jako w świat znaczeń, a nie izolowanych liter” (zrozumienie przynosi więc radość, która rodzi się w bezpośredniej reakcji między dzieckiem a jego zadaniem).
W artykule opisane zostały m.in. etapy początkowej nauki czytania, wytyczne związane z wprowadzaniem dzieci w świat pisma oraz przebieg aktu inicjacji czytelniczej według koncepcji Ireny Majchrzak.