bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 594.53 kb
Stron: 3
Id: 1774
Zabawy w łączenie i rozdzielanie – czyli synteza i analiza słuchowa (część II)
W lutowym numerze BLIŻEJ PRZEDSZKOLA (12.125 luty 2012) przybliżyliśmy trzy pierwsze etapy kształtowania u dzieci syntezy i analizy fonemowej: zabawy z zakresu syntezy i analizy sylabowej (pierwszy etap), zabawy z utrudnieniami (drugi etap), syntezę morfemową (trzeci etap). Poniżej opisujemy ostatni... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
W lutowym numerze BLIŻEJ PRZEDSZKOLA (12.125 luty 2012) przybliżyliśmy trzy pierwsze etapy kształtowania u dzieci syntezy i analizy fonemowej: zabawy z zakresu syntezy i analizy sylabowej (pierwszy etap), zabawy z utrudnieniami (drugi etap), syntezę morfemową (trzeci etap). Poniżej opisujemy ostatnie etapy – syntezy logotomowej, logotomowo-fonemowej i fonemowo-logotomowej (czwarty etap) oraz syntezy i analizy fonemowej (piąty etap). Należy pamiętać, że wszystkie etapy następują w ściśle określonej kolejności
i żadnego z nich nie można pominąć. Zgodnie z założeniami glottodydaktyki prof. B. Rocławskiego, zanim przejdzie się do następnego etapu, trzeba się upewnić, że dziecko opanowało wszystkie założenia poprzedniego.
Rzetelnemu opracowaniu teoretycznemu towarzyszą konkretne przykłady ćwiczeń do wykorzystania z dziećmi w pracy metodą glottodydaktyki w jej czwartym i piątym etapie.