Kartka z kalendarza na czerwiec
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień Październik 2022
nr 10.253/2022 - materiały na listopad Wrzesień 2022
nr 09.252/2022 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2022
nr 7-8.250-251/2022 - materiały na cały rok Czerwiec 2022
nr 06.249/2022 - materiały na wrzesień Maj 2022
nr 05.248/2022 - materiały na czerwiec
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 594.53 kb
Stron: 3
Id: 1774
Zabawy w łączenie i rozdzielanie – czyli synteza i analiza słuchowa (część II)
W lutowym numerze BLIŻEJ PRZEDSZKOLA (12.125 luty 2012) przybliżyliśmy trzy pierwsze etapy kształtowania u dzieci syntezy i analizy fonemowej: zabawy z zakresu syntezy i analizy sylabowej (pierwszy etap), zabawy z utrudnieniami (drugi etap), syntezę morfemową (trzeci etap). Poniżej opisujemy ostatni... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
W lutowym numerze BLIŻEJ PRZEDSZKOLA (12.125 luty 2012) przybliżyliśmy trzy pierwsze etapy kształtowania u dzieci syntezy i analizy fonemowej: zabawy z zakresu syntezy i analizy sylabowej (pierwszy etap), zabawy z utrudnieniami (drugi etap), syntezę morfemową (trzeci etap). Poniżej opisujemy ostatnie etapy – syntezy logotomowej, logotomowo-fonemowej i fonemowo-logotomowej (czwarty etap) oraz syntezy i analizy fonemowej (piąty etap). Należy pamiętać, że wszystkie etapy następują w ściśle określonej kolejności
i żadnego z nich nie można pominąć. Zgodnie z założeniami glottodydaktyki prof. B. Rocławskiego, zanim przejdzie się do następnego etapu, trzeba się upewnić, że dziecko opanowało wszystkie założenia poprzedniego.
Rzetelnemu opracowaniu teoretycznemu towarzyszą konkretne przykłady ćwiczeń do wykorzystania z dziećmi w pracy metodą glottodydaktyki w jej czwartym i piątym etapie.