bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 386.6 kb
Stron: 2
Id: 371
Zabawa i dziecko (Sens. Radość. Pożytek.)
W toku studiowania wymienionych w artykule książek możemy poznać duchowe korzenie zabawy, jej synergetyczne egzystencjalne podłoże utrwalone w różnych kulturach, kulturze chrześcijańskiej i kulturze Dalekiego Wschodu. Chodzi głównie o to, aby ucząc dzieci bawienia się i uczestnictwa w ... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
W toku studiowania wymienionych w artykule książek możemy poznać duchowe korzenie zabawy, jej synergetyczne egzystencjalne podłoże utrwalone w różnych kulturach, kulturze chrześcijańskiej i kulturze Dalekiego Wschodu. Chodzi głównie o to, aby ucząc dzieci bawienia się i uczestnictwa w zabawach, nie zagubić tego, co jest spontaniczne, co stanowi jej sacrum, co dziecko może samo wymyślić, co bywa czasem swoistym fenomenem.
W artykule omówiono niektóre teorie zabawy, opisano, jak tworzyć razem z dziećmi „wychowawczą wspólnotę zabawy”, a także jakie cechy powinien posiadać organizator dziecięcych zabaw.
