bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 483.98 kb
Stron: 2
Id: 1416
Wychowanie w duchu wartości
W artykule zaprezentowano założenia programu Living Values An Educational Program (LVEP), który w Polsce przyjął nazwę: Program Edukacyjno-Wychowawczy Wartości Życia. Powstał on w odpowiedzi na zapotrzebowanie nabywania, pogłębiania i systematyzowania wiedzy w obszarze wartości przez dz... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
W artykule zaprezentowano założenia programu Living Values An Educational Program (LVEP), który w Polsce przyjął nazwę: Program Edukacyjno-Wychowawczy Wartości Życia. Powstał on w odpowiedzi na zapotrzebowanie nabywania, pogłębiania i systematyzowania wiedzy w obszarze wartości przez dzieci oraz ich zapotrzebowania na osobowe wzory.
Autorka zauważyła, że problemy społeczne i międzynarodowe konflikty w mniejszym lub większym stopniu dotykają wszystkich społeczeństw, wyrażając się przez problemy wewnętrzne i zewnętrzne czy nierównomierny dostęp do korzystania z różnorakich dóbr materialnych, co musi rodzić poczucie niesprawiedliwości i krzywdy. Taka sytuacja zawsze prowadzi do przemocy, co łączy się z brakiem szacunku wobec drugiego człowieka i obniżeniem standardów moralnych. Zrozumiałe jest, że taki stan rzeczy budzi niepokój zarówno rodziców, jak i nauczycieli na wszystkich kontynentach, co wyraża się powszechnym apelem o zmodyfikowanie dotychczasowych programów nauczania w kierunku wprowadzenia do nich w szerszym zakresie treści humanistycznych. Potrzeba ta jest zgodna z wnioskami płynącymi z rozlicznych międzynarodowych badań na temat cenionych przez ludzi wartości.