Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 483.98 kb
Stron: 2
Id: 1416
Wychowanie w duchu wartości
W artykule zaprezentowano założenia programu Living Values An Educational Program (LVEP), który w Polsce przyjął nazwę: Program Edukacyjno-Wychowawczy Wartości Życia. Powstał on w odpowiedzi na zapotrzebowanie nabywania, pogłębiania i systematyzowania wiedzy w obszarze wartości przez dz... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
Program Edukacyjny Wartości Życiarozwój dzieckawychowanie do wartościwartościwychowanie
Ostatnio pobierane
W artykule zaprezentowano założenia programu Living Values An Educational Program (LVEP), który w Polsce przyjął nazwę: Program Edukacyjno-Wychowawczy Wartości Życia. Powstał on w odpowiedzi na zapotrzebowanie nabywania, pogłębiania i systematyzowania wiedzy w obszarze wartości przez dzieci oraz ich zapotrzebowania na osobowe wzory.
Autorka zauważyła, że problemy społeczne i międzynarodowe konflikty w mniejszym lub większym stopniu dotykają wszystkich społeczeństw, wyrażając się przez problemy wewnętrzne i zewnętrzne czy nierównomierny dostęp do korzystania z różnorakich dóbr materialnych, co musi rodzić poczucie niesprawiedliwości i krzywdy. Taka sytuacja zawsze prowadzi do przemocy, co łączy się z brakiem szacunku wobec drugiego człowieka i obniżeniem standardów moralnych. Zrozumiałe jest, że taki stan rzeczy budzi niepokój zarówno rodziców, jak i nauczycieli na wszystkich kontynentach, co wyraża się powszechnym apelem o zmodyfikowanie dotychczasowych programów nauczania w kierunku wprowadzenia do nich w szerszym zakresie treści humanistycznych. Potrzeba ta jest zgodna z wnioskami płynącymi z rozlicznych międzynarodowych badań na temat cenionych przez ludzi wartości.