bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 1030.53 kb
Stron: 3
Id: 1779
Uczyć się przez aktywne działanie (Edukacja Montessori)
Bardzo często wybór tego, co okaże się w przyszłości naszą drogą życiową zaczyna się bardzo wcześnie. Wiemy o tym z własnego doświadczenia, a także – jako rodzice czy nauczyciele – śledząc losy naszych podopiecznych. Wcześnie wspierane mocne strony, talenty, pasje i zainteresowani... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (1.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Bardzo często wybór tego, co okaże się w przyszłości naszą drogą życiową zaczyna się bardzo wcześnie. Wiemy o tym z własnego doświadczenia, a także – jako rodzice czy nauczyciele – śledząc losy naszych podopiecznych. Wcześnie wspierane mocne strony, talenty, pasje i zainteresowania, umacnianie poczucia własnej wartości, wpajanie, że można i warto dążyć do realizacji marzeń – okazują się szansą na pracę dającą satysfakcję i poczucie, że robimy coś ważnego. Pracując z dziećmi – niezależnie od ich wieku – jeżeli tylko jesteśmy
pedagogami z powołania, czujemy odpowiedzialność nie tylko za to, w jakie umiejętności je wyposażymy, ale również za to, czy na miarę i możliwości danego wieku pomogliśmy im wzrastać jako ludziom, we wszystkich życiowych aspektach. Taki sposób patrzenia na rolę dorosłego prezentuje coraz bardziej znana w Polsce pedagogika Marii Montessori.
W swoim tekście Autorka przedstawiła m.in. obraz działania grup Montessori dla Maluchów (przeznaczonych dla dzieci w wieku od 15 miesięcy do lat 3). Podkreśliła także znaczenie własnej aktywności dziecka w edukacji realizowanej według koncepcji Marii Montessori, a także opisała, kim Jej zdaniem jest nauczyciel i dyrektor w placówkach Montessori.
