Zobacz zawartość numeru 7-8/2019 z materiałami na różne okazje… zobacz
Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Sześciolatki w przedszkolu. Jak rozwijać ich umysły i należycie przygotować do szkoły? Autorski program edukacyjny i szkice metodyczne, cz. 9

Październik 2017

Sześciolatki w przedszkolu. Jak rozwijać ich umysły i należycie przygotować do szkoły? Autorski program edukacyjny i szkice metodyczne, cz. 9. Praca zbiorowa pod redakcją prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej   dr Marta Kotarba Część 9:  Kontynuacja tematu „Przygotowanie dzi... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (11.07 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 308.12 kb
Stron: 8
Id: 6692

Zobacz również

pedagogizacja
sześciolatek

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
pedagogizacja
sześciolatek


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Systemy pedagogiczne, koncepcje edukacyjne, nowatorskie metody...

Więcej z tego numeru

Październik 2017

Sześciolatki w przedszkolu. Jak rozwijać ich umysły i należycie przygotować do szkoły? Autorski program edukacyjny i szkice metodyczne, cz. 9.

Praca zbiorowa pod redakcją prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej

 

dr Marta Kotarba

Część 9:  Kontynuacja tematu „Przygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym nowożytnym poprzez rozbudzanie ich świadomości językowej oraz budowanie pozytywnej motywacji do nauki języków obcych na dalszych etapach edukacyjnych”, rozpoczętego w dodatku do numeru 9.192 wrzesień 2017 miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.

W tej części znajdziesz:

  • Wdrażanie dzieci do aktywnego uczestnictwa w zabawach muzycznych, plastycznych, teatralnych i konstrukcyjnych prowadzonych w wybranym języku obcym nowożytnym;
  • Propozycje wykorzystania podejścia CLIL na zajęciach z języków obcych nowożytnych. Przykładowe sytuacje edukacyjne;
  • Wdrażanie dzieci do rozumienia poleceń oraz komunikatów w języku obcym;
  • Propozycje wykorzystania podejścia TPR na zajęciach z języków obcych nowożytnych. Przykładowe sytuacje edukacyjne i zabawy;
  • Wdrażanie dzieci do śpiewania i recytowania w języku obcym nowożytnym;
  • Wdrażanie dzieci do rozumienia ogólnego sensu prostych historyjek opowiadanych lub czytanych przez nauczyciela w języku obcym nowożytnym, z wykorzystaniem rekwizytów oraz komunikatów niewerbalnych.


 

Dodatek stanowi integralną część miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA  (9.192/2017 – materiały na październik).
 

Cykliczny dodatek dołączany jest do każdego wydania miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA od wydania nr 9.180/2016 z materiałami na październik.

 

Publikacja obejmie wszystkie obszary edukacji przedszkolnej sześciolatków wraz z przygotowaniem do nauki szkolnej. Jest to, więc program edukacyjny zawierający cele i treści kształcenia oraz szkice metodyczne z opisem wzorcowych zajęć z sześciolatkami. W szkicach zostały ujęte treści dotyczące wspomagania dzieci w rozwoju umysłowym i rozwijania zadatków uzdolnień, odpowiednio do specyfiki danego obszaru edukacyjnego.

 

Kompletując wszystkie części, otrzymasz publikację metodyczną – o wspomaganiu rozwoju umysłowego i edukacji sześciolatków.

 

Opracowany przez dr Martę Kotarbę PRZYKŁADOWY PLAN PRACY z historią do wykorzystania podczas cyklu zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym można POBRAĆ BEZPŁATNIE ze strony www.blizejprzedszkola.pl/martakotarba
Propozycja dotyczy zajęć z języka angielskiego, ale można ją zaadaptować do wykorzystania podczas zajęć z innych języków obcych.

 

Zobacz, co jeszcze przygotowaliśmy w tym numerze

 

 Zamów prenumeratę miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA