Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Stary Rok mruży oczy zmęczone, lecz Nowy Rok już zmierza w naszą stronę [PNP – dzieci starsze]

Zespół redakcyjny PNP   Grudzień 2015

Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regula... więcej
Pobierz
Ten plik można pobrać bezpłatnie.
Pomoce dydaktyczne 12
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania

 

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
 

 

Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regularności w liczeniu; kalendarz jako powtarzalny układ dni tygodnia i miesięcy; • utrwalenie wiedzy na temat charakterystycznych elementów danej pory roku i danego miesiąca; • zapoznanie dzieci z przyrządami do mierzenia czasu – poznanie rodzajów zegarów i kalendarzy oraz zasad ich działania; • wprowadzanie dzieci w świat kodowanych informacji (kalendarz – skróty nazw, oznaczanie miesięcy za pomocą symboli rysunkowych); • rozbudzanie zainteresowania książką i czytaniem; • wdrażanie do uważnego słuchania i komponowania dłuż¬szych wypowiedzi; • doskonalenie spostrzegawczości i pamięci wzrokowej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozwijaniu słuchu fonematycznego.

Więcej z tego numeru

Grudzień 2015

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane