bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 2913.13 kb
Id: 5426
Stary Rok mruży oczy zmęczone, lecz Nowy Rok już zmierza w naszą stronę [PNP – dzieci starsze]
Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regula... więcej
Ten plik można pobrać bezpłatnie. Pomoce dydaktyczne 12
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci starszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: • wspieranie dzieci w rozumieniu rytmicznej organizacji czasu – utrwalenie nazw dni tygodnia i nazw miesięcy oraz wprowadzenie pojęć: „Stary Rok”, „Nowy Rok”; • wdrażanie dzieci do wychwytania regularności – powtarzające się fragmenty w zabawach ruchowych, wyliczankach, rytmy, regularności w liczeniu; kalendarz jako powtarzalny układ dni tygodnia i miesięcy; • utrwalenie wiedzy na temat charakterystycznych elementów danej pory roku i danego miesiąca; • zapoznanie dzieci z przyrządami do mierzenia czasu – poznanie rodzajów zegarów i kalendarzy oraz zasad ich działania; • wprowadzanie dzieci w świat kodowanych informacji (kalendarz – skróty nazw, oznaczanie miesięcy za pomocą symboli rysunkowych); • rozbudzanie zainteresowania książką i czytaniem; • wdrażanie do uważnego słuchania i komponowania dłuż¬szych wypowiedzi; • doskonalenie spostrzegawczości i pamięci wzrokowej; • wspomaganie dzieci w uważnym słuchaniu i rozwijaniu słuchu fonematycznego.