Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 493.45 kb
Stron: 2
Id: 86
Pozwólcie nam pracować z dziećmi i realizować pomysły
Redakcja BLIŻEJ PRZEDSZKOLA zwróciła się do mnie z prośbą o napisanie tekstu dotyczącego sposobów dokumentowania zrealizowanych już przez nauczyciela treści podstawy programowej. W pierwszej chwili pojawiła się u mnie myśl: kolejny dokument – tak jakby tych, co już funkcjonują by... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Redakcja BLIŻEJ PRZEDSZKOLA zwróciła się do mnie z prośbą o napisanie tekstu dotyczącego sposobów dokumentowania zrealizowanych już przez nauczyciela treści podstawy programowej. W pierwszej chwili pojawiła się u mnie myśl: kolejny dokument – tak jakby tych, co już funkcjonują było mało.
Postanowiłam napisać ten tekst, aby przy okazji zdementować krążące po kraju plotki, że to profesor Edyta Gruszczyk-Kolczyńska i Ewa Zielińska wpadły na pomysł, aby każdą aktywność dziecięcą zaznaczać w dzienniku zajęć innym kolorem długopisu lub każdy dzień dzielić na pięć części.
Dementuję te plotki na łamach poczytnego czasopisma, bo ani Pani Profesor, ani mnie nie przyszedłby do głowy tak dziwaczny pomysł. Obydwie jesteśmy zdania, że „papirologii” w przedszkolu jest stanowczo za dużo i nikomu, a także niczemu, ona nie służy. Ponadto stanowi dodatkowe obciążenie nauczyciela i zabiera czas potrzebny na szukanie ciekawych rozwiązań metodycznych.
W artykule zapoznamy się z opiniami nauczycieli, dyrektorów i władz oświatowych na temat prowadzenia analizy stopnia realizacji podstawy programowej oraz z ich propozycjami dotyczącymi sposobów zapisywania wyników. Autorka zamieściła także wykaz podstawowych dokumentów zawierających informacje o realizacji podstawy programowej.