Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 629.17 kb
Stron: 4
Id: 3199
Plątaninka literowa [propozycje zabaw]
Zaproponowaną dzieciom „zabawkę” nazwałam plątaninką literową. Przygotowałam ją intencjonalnie z myślą o dzieciach (a także młodzieży oraz osobach dorosłych), które w wyniku opóźnienia rozwoju funkcji w zakresie percepcji wzrokowej i/lub słuchowej, niedokształcenia bądź ewidentnych wad i zaburzeń ro... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA. Pomoce dydaktyczne 1
Pobierz pomoce dydaktyczne wykorzystane w tym scenariuszu. Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Ostatnio pobierane
Pełny tytuł: Plątaninka literowa – czyli o tym, jak poznawane literki mogą bezpiecznie i efektywnie odbywać bliskie i dalekie podróże po zakamarkach niezwykłego świata pisma
Artykułowi towarzyszą gotowe pomoce dydaktyczne do zabaw – znajdziesz je TU.
Plątaninką literową można się bawić w różny sposób. Można wybrać jedną z przykładowo zaproponowanych wersji zabawy. Trudno określić, która z wersji jest łatwiejsza (…). Dlatego warto korzystać z zamieszczonej przy każdej z wersji instrukcji „Jak się bawić?”. Należy mieć świadomość, że zabawa przy pomocy plątaninki literowej nie jest zwyczajną zabawą, ale pewnego rodzaju programem stymulującym rozwój funkcji percepcyjno-motorycznych u uczestników biorących udział w zaproponowanej im zabawie. Cel główny: rozpoznawanie liter, ich nazywanie, identyfikowanie i swobodne operowanie nimi, składanie liter, budowanie sylab i wyrazów.