bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 412.5 kb
Stron: 2
Id: 906
Nowa oferta – dobre efekty (o współpracy Ośrodka Psychologiczno-Pedagogicznego z nauczycielami przedszkoli)
Realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej wobec małego dziecka odbywa się zawsze we współpracy z dorosłymi, którzy dziecko wychowują, uczą i opiekują się nim. Oddziaływanie osoby udzielającej pomocy uwzględnia kontekst społeczny, a widoczne efekty dotyczą również tego konte... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej wobec małego dziecka odbywa się zawsze we współpracy z dorosłymi, którzy dziecko wychowują, uczą i opiekują się nim. Oddziaływanie osoby udzielającej pomocy uwzględnia kontekst społeczny, a widoczne efekty dotyczą również tego kontekstu.
Logopeda, który pracuje z dzieckiem, udziela wskazówek rodzicom, uczy ich poprawnego wykonywania ćwiczeń i przekazuje wskazania także nauczycielowi przedszkola. Psycholog, w ramach postępowania diagnostycznego, obserwuje dziecko w warunkach przedszkolnych, diagnozuje w obecności rodziców i udziela wskazówek nauczycielowi przedszkola. Pedagog, który prowadzi zajęcia stymulujące rozwój czy terapię zaburzeń, działa w porozumieniu z rodzicami i – jak w poprzednich przypadkach – przekazuje wskazówki nauczycielce przedszkola. Realizacja pomocy specjalistycznej uwzględniająca środowisko społeczne dziecka jest właściwa dla specyfiki pracy w Samorządowym Ośrodku Psychologiczno-Pedagogicznym.
W artykule zaprezentowano inspirujący model współpracy Ośrodka Psychologiczno-Pedagogicznego z nauczycielami przedszkola, realizowany przez Samorządowy Ośrodek Psychologiczno-Pedagogiczny w Krakowie. Przedstawiono tematykę warsztatów psychologiczno-pedagogicznych zrealizowanych z nauczycielami oraz korzyści wynikające z uczestnictwa w nich.