Kartka z kalendarza na maj
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień Październik 2022
nr 10.253/2022 - materiały na listopad Wrzesień 2022
nr 09.252/2022 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2022
nr 7-8.250-251/2022 - materiały na cały rok Czerwiec 2022
nr 06.249/2022 - materiały na wrzesień Maj 2022
nr 05.248/2022 - materiały na czerwiec
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 442.55 kb
Stron: 2
Id: 860
Moje dziecko bawi się samo (zachowania autystyczne dzieci)
Czy niepokój rodziców i wychowawców może wzbudzać dziecko, które nie tylko potrafi, ale wręcz woli przebywać samo? Jak rozumieć zachowania dziecka, które do zabawy nie potrzebuje ani rodziców, ani rówieśników, ani najmodniejszych zabawek? Niek... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Czy niepokój rodziców i wychowawców może wzbudzać dziecko, które nie tylko potrafi, ale wręcz woli przebywać samo? Jak rozumieć zachowania dziecka, które do zabawy nie potrzebuje ani rodziców, ani rówieśników, ani najmodniejszych zabawek?
Niektórzy rodzice słyszą od wychowawców w przedszkolu, że ich dziecko zachowuje się w sposób dziwny, nie uczestniczy w zabawie z grupą, zdradza objawy podobne do autyzmu. Zdarza się, że rodzice już wcześniej, zanim posłali dziecko do przedszkola, mieli obawy, czy rozwija się ono prawidłowo. Innym razem dopiero konfrontacja pociechy z grupą rówieśników pozwala dostrzec pewne trudności.
Autorka w swoim tekście tłumaczy, czym jest autyzm dziecięcy, a czym są zachowania autystyczne. Porusza problem relacji zabawa a wiek, temperament a zabawa oraz rodzina a zabawa. Przedstawia konkretne wskazówki, które pomogą odróżnić rodzicom i nauczycielom autyzm o zachowań autystycznych.