Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 368.91 kb
Stron: 2
Id: 1520
Matematyka
Pojawiające się u dzieci podczas nauki matematyki trudności nie są efektem niskich umiejętności liczenia, ale konsekwencją braku zrozumienia najbardziej fundamentalnych matematycznych powiązań. Ważne jest nie tylko nauczenie małych dzieci liczenia, ale pomoc w rozwinięciu przez nie rozumienia, czym ... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Pojawiające się u dzieci podczas nauki matematyki trudności nie są efektem niskich umiejętności liczenia, ale konsekwencją braku zrozumienia najbardziej fundamentalnych matematycznych powiązań. Ważne jest nie tylko nauczenie małych dzieci liczenia, ale pomoc w rozwinięciu przez nie rozumienia, czym jest rzeczywistość ukryta za liczbami oraz zawarta w procesie liczenia.
Zręcznie stopniowane zajęcia praktyczne, prowadzone w ramach modułu „Matematyka”, angażujące szeroki wachlarz tzw. pośredników zewnętrznych (obrazki przedmiotów, symbole, siatki zgodności, żetony, liczydła, osie liczbowe), pozwalają dzieciom najpierw uchwycić, a następnie zasymilować modele wizualne. Dzieci muszą uchwycić znaczenie pojęć „mniej niż”, „więcej niż”, „tyle samo” oraz rozwinąć umiejętność tworzenia porównania na dwa sposoby: poprzez dodanie brakującego elementu lub usunięcie elementu zbytecznego/dodatkowego.
Artykuł powstał w oparciu o książkę „Technologia rozwoju dziecka” Galiny Dolyi oraz program „Klucz do uczenia się”, moduł „Matematyka”.