bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 368.91 kb
Stron: 2
Id: 1520
Matematyka
Pojawiające się u dzieci podczas nauki matematyki trudności nie są efektem niskich umiejętności liczenia, ale konsekwencją braku zrozumienia najbardziej fundamentalnych matematycznych powiązań. Ważne jest nie tylko nauczenie małych dzieci liczenia, ale pomoc w rozwinięciu przez nie rozumienia, czym ... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Pojawiające się u dzieci podczas nauki matematyki trudności nie są efektem niskich umiejętności liczenia, ale konsekwencją braku zrozumienia najbardziej fundamentalnych matematycznych powiązań. Ważne jest nie tylko nauczenie małych dzieci liczenia, ale pomoc w rozwinięciu przez nie rozumienia, czym jest rzeczywistość ukryta za liczbami oraz zawarta w procesie liczenia.
Zręcznie stopniowane zajęcia praktyczne, prowadzone w ramach modułu „Matematyka”, angażujące szeroki wachlarz tzw. pośredników zewnętrznych (obrazki przedmiotów, symbole, siatki zgodności, żetony, liczydła, osie liczbowe), pozwalają dzieciom najpierw uchwycić, a następnie zasymilować modele wizualne. Dzieci muszą uchwycić znaczenie pojęć „mniej niż”, „więcej niż”, „tyle samo” oraz rozwinąć umiejętność tworzenia porównania na dwa sposoby: poprzez dodanie brakującego elementu lub usunięcie elementu zbytecznego/dodatkowego.
Artykuł powstał w oparciu o książkę „Technologia rozwoju dziecka” Galiny Dolyi oraz program „Klucz do uczenia się”, moduł „Matematyka”.