Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 508.12 kb
Stron: 3
Id: 873
Logopeda w każdym przedszkolu?
Z dniem 1 lutego 2011 r. weszło w życie Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. dotyczące nowych zasad udzielania dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zgodnie z jego ideą każde dziecko wymagające specjalistycznej pomocy powinn... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Z dniem 1 lutego 2011 r. weszło w życie Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. dotyczące nowych zasad udzielania dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zgodnie z jego ideą każde dziecko wymagające specjalistycznej pomocy powinno ją otrzymać w bezpośrednim otoczeniu i w możliwie naturalnych warunkach, a więc najlepiej w placówce, do której uczęszcza. W myśl zapisów rozporządzenia wsparcie powinny uzyskać dzieci: niepełnosprawne, niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym, szczególnie uzdolnione, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami komunikacji językowej, dzieci przewlekle chore, z sytuacji kryzysowych lub traumatycznych, z niepowodzeniami edukacyjnymi, zaniedbane środowiskowo, z trudnościami adaptacyjnymi.
W artykule przeczytamy m.in. o formach pomocy specjalistycznej wobec dziecka oraz jego rodziców i nauczycieli, warunkach jej udzielania oraz o zadaniach zespołu (który powinien powołać każdy dyrektor w swojej placówce) zajmującego się planowaniem, koordynowaniem i udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce.