bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 508.12 kb
Stron: 3
Id: 873
Logopeda w każdym przedszkolu?
Z dniem 1 lutego 2011 r. weszło w życie Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. dotyczące nowych zasad udzielania dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zgodnie z jego ideą każde dziecko wymagające specjalistycznej pomocy powinn... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Z dniem 1 lutego 2011 r. weszło w życie Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. dotyczące nowych zasad udzielania dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zgodnie z jego ideą każde dziecko wymagające specjalistycznej pomocy powinno ją otrzymać w bezpośrednim otoczeniu i w możliwie naturalnych warunkach, a więc najlepiej w placówce, do której uczęszcza. W myśl zapisów rozporządzenia wsparcie powinny uzyskać dzieci: niepełnosprawne, niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym, szczególnie uzdolnione, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami komunikacji językowej, dzieci przewlekle chore, z sytuacji kryzysowych lub traumatycznych, z niepowodzeniami edukacyjnymi, zaniedbane środowiskowo, z trudnościami adaptacyjnymi.
W artykule przeczytamy m.in. o formach pomocy specjalistycznej wobec dziecka oraz jego rodziców i nauczycieli, warunkach jej udzielania oraz o zadaniach zespołu (który powinien powołać każdy dyrektor w swojej placówce) zajmującego się planowaniem, koordynowaniem i udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce.
