Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX

Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:

  • gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
  • atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
  • 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.

Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Logopeda w każdym przedszkolu?

Joanna Juszczak-Guca   Kwiecień 2011

Z dniem 1 lutego 2011 r. weszło w życie Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. dotyczące nowych zasad udzielania dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zgodnie z jego ideą każde dziecko wymagające specjalistycznej pomocy powinn... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.

Z dniem 1 lutego 2011 r. weszło w życie Rozporządzenie MEN z dnia 17 listopada 2010 r. dotyczące nowych zasad udzielania dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Zgodnie z jego ideą każde dziecko wymagające specjalistycznej pomocy powinno ją otrzymać w bezpośrednim otoczeniu i w możliwie naturalnych warunkach, a więc najlepiej w placówce, do której uczęszcza. W myśl zapisów rozporządzenia wsparcie powinny uzyskać dzieci: niepełnosprawne, niedostosowane społecznie i zagrożone niedostosowaniem społecznym, szczególnie uzdolnione, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, z zaburzeniami komunikacji językowej, dzieci przewlekle chore, z sytuacji kryzysowych lub traumatycznych, z niepowodzeniami edukacyjnymi, zaniedbane środowiskowo, z trudnościami adaptacyjnymi.


W artykule przeczytamy m.in. o formach pomocy specjalistycznej wobec dziecka oraz jego rodziców i nauczycieli, warunkach jej udzielania oraz o zadaniach zespołu (który powinien powołać każdy dyrektor w swojej placówce) zajmującego się planowaniem, koordynowaniem i udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce.

Więcej z tego numeru

Kwiecień 2011

Teraz popularne

zobacz więcej

Ostatnio pobierane