
Kto jesienią spaceruje, ten się dobrze czuje (scenariusz zajęć)
Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową. Fragment scenariusza: Zabaw... więcej
Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową.
Fragment scenariusza:
Zabawa „Niech się Bazyli nie pomyli”. Zabawa ta ma na celu kształcenie koncentracji uwagi i umiejętności szybkiego, właściwego reagowania na sygnał. Dzieci stoją w rozsypce twarzą do nauczyciela. Nauczyciel wyjaśnia: Będę nazywać ubrania Bazylego i w tym czasie pokazywać inne ubrania. Musicie bardzo uważać, żeby pokazywać to, co nazywam. Następnie mówi np.: Bazyli ma sweter (jednocześnie wskazuje spodnie); Bazyli ma czapkę (jednocześnie wskazuje buty), itd. Zadaniem dzieci jest poprawne nazywanie ubrań pokazywanych przez nauczyciela.
Objętość artykułu: 2 strony.