Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 507.75 kb
Stron: 2
Id: 2896

Kto jesienią spaceruje, ten się dobrze czuje (scenariusz zajęć)

Małgorzata Barańska, Ewa Jakacka   Wrzesień 2012

Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową. Fragment scenariusza: Zabaw... więcej
Pobierz

Zobacz również

jesieńpięciolatekscenariusz zajęćsześciolatek

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Scenariusze zajęć wieloobszarowych

Więcej z tego numeru

Wrzesień 2012

Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową.

Fragment scenariusza:

Zabawa „Niech się Bazyli nie pomyli”. Zabawa ta ma na celu kształcenie koncentracji uwagi i umiejętności szybkiego, właściwego reagowania na sygnał. Dzieci stoją w rozsypce twarzą do nauczyciela. Nauczyciel wyjaśnia: Będę nazywać ubrania Bazylego i w tym czasie pokazywać inne ubrania. Musicie bardzo uważać, żeby pokazywać to, co nazywam. Następnie mówi np.: Bazyli ma sweter (jednocześnie wskazuje spodnie); Bazyli ma czapkę (jednocześnie wskazuje buty), itd. Zadaniem dzieci jest poprawne nazywanie ubrań pokazywanych przez nauczyciela.

Objętość artykułu: 2 strony.