
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 507.75 kb
Stron: 2
Id: 2896
Kto jesienią spaceruje, ten się dobrze czuje (scenariusz zajęć)
Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową. Fragment scenariusza: Zabaw... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Scenariusz zajęć dla najstarszej grupy przedszkolaków. Zawiera zabawy kształcące funkcje percepcyjno-motoryczne i językowe: uwagę i pamięć słuchową, umiejętność dokonywania analizy i syntezy sylabowej, percepcję wzrokową, koordynację ruchową i ruchowo-słuchową.
Fragment scenariusza:
Zabawa „Niech się Bazyli nie pomyli”. Zabawa ta ma na celu kształcenie koncentracji uwagi i umiejętności szybkiego, właściwego reagowania na sygnał. Dzieci stoją w rozsypce twarzą do nauczyciela. Nauczyciel wyjaśnia: Będę nazywać ubrania Bazylego i w tym czasie pokazywać inne ubrania. Musicie bardzo uważać, żeby pokazywać to, co nazywam. Następnie mówi np.: Bazyli ma sweter (jednocześnie wskazuje spodnie); Bazyli ma czapkę (jednocześnie wskazuje buty), itd. Zadaniem dzieci jest poprawne nazywanie ubrań pokazywanych przez nauczyciela.
Objętość artykułu: 2 strony.