
bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń Listopad 2024
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 642.23 kb
Stron: 2
Id: 1408
Koncepcja pracy przedszkola
Aby współczesne przedszkole mogło osiągnąć wysokie efekty w realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, powinno charakteryzować się profesjonalizmem w budowaniu strategii, projektowaniu celów oraz planowaniu działań. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 p... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Aby współczesne przedszkole mogło osiągnąć wysokie efekty w realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, powinno charakteryzować się profesjonalizmem w budowaniu strategii, projektowaniu celów oraz planowaniu działań.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. 09.168.1324), w drugim obszarze „Procesy zachodzące w przedszkolu”, wymaga, aby procesy zachodzące w przedszkolu służyły realizacji przyjętej w przedszkolu koncepcji pracy. Wymóg ten dotyczy każdego przedszkola bez względu na typ, publicznego i niepublicznego, z tym że przedszkola niepubliczne tylko w takim zakresie, jaki został określony w statucie. Przedszkole, które pracuje na podstawowym poziomie D, powinno działać zgodnie z przyjętą przez radę pedagogiczną koncepcją pracy, natomiast przedszkole, które zabiega o uzyskanie wysokiego poziomu pracy B powinno tę koncepcję analizować i modyfikować w miarę potrzeb oraz zapoznać z nią rodziców i uzyskać ich akceptację.
W dalszej części artykułu można przeczytać o tym, czym jest koncepcja pracy przedszkola, w jaki sposób i na jakiej podstawie należy ją sformułować i jaka jest jej rola w funkcjonowaniu placówki przedszkolnej jako całości.