bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 642.23 kb
Stron: 2
Id: 1408
Koncepcja pracy przedszkola
Aby współczesne przedszkole mogło osiągnąć wysokie efekty w realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, powinno charakteryzować się profesjonalizmem w budowaniu strategii, projektowaniu celów oraz planowaniu działań. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 p... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Aby współczesne przedszkole mogło osiągnąć wysokie efekty w realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych i opiekuńczych, powinno charakteryzować się profesjonalizmem w budowaniu strategii, projektowaniu celów oraz planowaniu działań.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. 09.168.1324), w drugim obszarze „Procesy zachodzące w przedszkolu”, wymaga, aby procesy zachodzące w przedszkolu służyły realizacji przyjętej w przedszkolu koncepcji pracy. Wymóg ten dotyczy każdego przedszkola bez względu na typ, publicznego i niepublicznego, z tym że przedszkola niepubliczne tylko w takim zakresie, jaki został określony w statucie. Przedszkole, które pracuje na podstawowym poziomie D, powinno działać zgodnie z przyjętą przez radę pedagogiczną koncepcją pracy, natomiast przedszkole, które zabiega o uzyskanie wysokiego poziomu pracy B powinno tę koncepcję analizować i modyfikować w miarę potrzeb oraz zapoznać z nią rodziców i uzyskać ich akceptację.
W dalszej części artykułu można przeczytać o tym, czym jest koncepcja pracy przedszkola, w jaki sposób i na jakiej podstawie należy ją sformułować i jaka jest jej rola w funkcjonowaniu placówki przedszkolnej jako całości.