Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 640.21 kb
Stron: 4
Id: 922
Jak pomóc dzieciom zagrożonym dysleksją? (symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania)
Od wielu lat mówi się o problemie zagrożenia dysleksją, o stale powiększającej się liczbie dzieci z trudnościami w przyswajaniu języka pisanego. Skrócenie czasu przygotowania przedszkolaków do podjęcia obowiązku szkolnego oznacza konieczność przygotowania ich do nauki szkolnej w... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
dysleksjaedukacja wczesnoszkolnanauka czytaniaspecjalne potrzeby edukacyjnesymultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytaniawczesne wspomaganiecykl Symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania
Ostatnio pobierane
Od wielu lat mówi się o problemie zagrożenia dysleksją, o stale powiększającej się liczbie dzieci z trudnościami w przyswajaniu języka pisanego. Skrócenie czasu przygotowania przedszkolaków do podjęcia obowiązku szkolnego oznacza konieczność przygotowania ich do nauki szkolnej w ciągu trzech lat. Niezmiernie ważne jest zatem wczesne wykrywanie wszystkich problemów wskazujących na zakłócenie formowania się lewej półkuli mózgu jako dominującej dla przetwarzania języka.
W artykule opisano zjawisko zagrożenia dysleksją, w tym jego przyczyny wynikające z nieprawidłowego postępowania dydaktycznego. Przedstawiono najczęstsze przyczyny zakłóceń w sekwencyjnym, linearnym porządkowaniu informacji symbolicznych. Autorka przedstawiła także propozycje konkretnych działań sprzyjających stymulacji funkcji słuchowych, wzrokowych i linearnych.