bliżej MAX
Nielimitowany dostęp do scenariuszy, filmów i piosenek – wszystko w jednym miejscu! BLIŻEJ MAX to wygodny i korzystny abonament, który łączy wszystkie nasze usługi. Subskrybując, zyskujesz dodatkowo:
- gotowe plany miesięczne i tygodniowe,
- atrakcyjne zestawy pomocy dydaktycznych,
- 10 pobrań, które możesz wykorzystać na dowolne materiały ze strony blizejprzedszkola.pl.
nr 12.291/2025 - materiały na styczeń Listopad 2025
nr 11.290/2025 - materiały na grudzień Październik 2025
nr 10.289/2025 - materiały na listopad Wrzesień 2025
nr 09.288/2025 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2025
nr 07-08.286-287/2025 - materiały na cały rok Czerwiec 2025
nr 06.285/2025 - materiały na wrzesień Maj 2025
nr 05.284/2025 - materiały na czerwiec Kwiecień 2025
nr 04.283/2025 - materiały na maj Marzec 2025
nr 03.282/2025 - materiały na kwiecień Luty 2025
nr 02.281/2025 - materiały na marzec Styczeń 2025
nr 01.280/2025 - materiały na luty Grudzień 2024
nr 12.279/2024 - materiały na styczeń
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 640.21 kb
Stron: 4
Id: 922
Jak pomóc dzieciom zagrożonym dysleksją? (symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania)
Od wielu lat mówi się o problemie zagrożenia dysleksją, o stale powiększającej się liczbie dzieci z trudnościami w przyswajaniu języka pisanego. Skrócenie czasu przygotowania przedszkolaków do podjęcia obowiązku szkolnego oznacza konieczność przygotowania ich do nauki szkolnej w... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Od wielu lat mówi się o problemie zagrożenia dysleksją, o stale powiększającej się liczbie dzieci z trudnościami w przyswajaniu języka pisanego. Skrócenie czasu przygotowania przedszkolaków do podjęcia obowiązku szkolnego oznacza konieczność przygotowania ich do nauki szkolnej w ciągu trzech lat. Niezmiernie ważne jest zatem wczesne wykrywanie wszystkich problemów wskazujących na zakłócenie formowania się lewej półkuli mózgu jako dominującej dla przetwarzania języka.
W artykule opisano zjawisko zagrożenia dysleksją, w tym jego przyczyny wynikające z nieprawidłowego postępowania dydaktycznego. Przedstawiono najczęstsze przyczyny zakłóceń w sekwencyjnym, linearnym porządkowaniu informacji symbolicznych. Autorka przedstawiła także propozycje konkretnych działań sprzyjających stymulacji funkcji słuchowych, wzrokowych i linearnych.
