Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas


  • Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl 


Kartka z kalendarza


Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

Jak pomóc dzieciom zagrożonym dysleksją? (symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania)

Jagoda Cieszyńska-Rożek    Maj 2011

Od wielu lat mówi się o problemie zagrożenia dysleksją, o stale powiększającej się liczbie dzieci z trudnościami w przyswajaniu języka pisanego. Skrócenie czasu przygotowania przedszkolaków do podjęcia obowiązku szkolnego oznacza konieczność przygotowania ich do nauki szkolnej w... więcej
Pobierz
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.

Od wielu lat mówi się o problemie zagrożenia dysleksją, o stale powiększającej się liczbie dzieci z trudnościami w przyswajaniu języka pisanego. Skrócenie czasu przygotowania przedszkolaków do podjęcia obowiązku szkolnego oznacza konieczność przygotowania ich do nauki szkolnej w ciągu trzech lat. Niezmiernie ważne jest zatem wczesne wykrywanie wszystkich problemów wskazujących na zakłócenie formowania się lewej półkuli mózgu jako dominującej dla przetwarzania języka.


W artykule opisano zjawisko zagrożenia dysleksją, w tym jego przyczyny wynikające z nieprawidłowego postępowania dydaktycznego. Przedstawiono najczęstsze przyczyny zakłóceń w sekwencyjnym, linearnym porządkowaniu informacji symbolicznych. Autorka przedstawiła także propozycje konkretnych działań sprzyjających stymulacji funkcji słuchowych, wzrokowych i linearnych.

Zobacz również

dysleksjaedukacja wczesnoszkolnanauka czytaniaspecjalne potrzeby edukacyjnesymultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytaniawczesne wspomaganiecykl Symultaniczno-sekwencyjna metoda nauki czytania

slide 1 to 6 of 40

Więcej z działu

Specjalne potrzeby edukacyjne

slide 1 to 6 of 40

Więcej z tego numeru

Maj 2011

slide 1 to 6 of 40

Teraz popularne

zobacz więcej

slide 1 to 6 of 40

Ostatnio pobierane

slide 1 to 6 of 40
Analizujemy zanonimizowane informacje naszych użytkowników, aby lepiej dopasować naszą ofertę oraz zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby np. analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostęp plików cookie w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.