Kartka z kalendarza na czerwiec
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj Marzec 2023
nr 03.258/2023 - materiały na kwiecień Luty 2023
nr 02.257/2023 - materiały na marzec Styczeń 2023
nr 01.256/2023 - materiały na luty Grudzień 2022
nr 12.255/2022 - materiały na styczeń Listopad 2022
nr 11.254/2022 - materiały na grudzień Październik 2022
nr 10.253/2022 - materiały na listopad Wrzesień 2022
nr 09.252/2022 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2022
nr 7-8.250-251/2022 - materiały na cały rok Czerwiec 2022
nr 06.249/2022 - materiały na wrzesień
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 1700 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 1479.12 kb
Stron: 4
Id: 1522
Jak dzieci się uczą? (Edukacja Montessori)
Zarówno znany szwajcarski psycholog Jean Piaget, jak i Maria Montessori zwracają uwagę na ustaloną kolejność i mimowolność występowania w rozwoju dzieci faz wrażliwych. Cechuje je łatwość uczenia się wybranych umiejętności w czasie dzieciństwa i młodości człowieka. W artykule „Naturaln... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Zarówno znany szwajcarski psycholog Jean Piaget, jak i Maria Montessori zwracają uwagę na ustaloną kolejność i mimowolność występowania w rozwoju dzieci faz wrażliwych. Cechuje je łatwość uczenia się wybranych umiejętności w czasie dzieciństwa i młodości człowieka.
W artykule „Naturalne prawa wewnętrznego rozwoju dziecka” we wrześniowym wydaniu „Bliżej Przedszkola” (nr 9.120/2011) pisałyśmy wraz z Joanną Maghen na temat faz wrażliwych, które występują w rozwoju dzieci. Fazy te cechuje łatwość uczenia się w czasie dzieciństwa i młodości człowieka wybranych umiejętności. Tak jest z językiem, który dzieci poznają, i do trzeciego, czwartego roku życia potrafią się nim posługiwać, tak jest z nauką sięgania i chwytania przedmiotów, nauką chodzenia, pisania i czytania. Łatwość zdobywania nowych umiejętności jest wynikiem przygotowania do tego struktur poznawczych w mózgu.
W artykule przeczytamy m.in. o relacji pomiędzy ruchem a efektywnością uczenia się, o uczeniu się przez powtarzanie, o koncentracji uwagi u dzieci jako ważnym aspekcie procesu uczenia się oraz o znaczeniu uczenia się na własnych błędach.