Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 639.16 kb
Stron: 5
Id: 872
Gram na instrumentach perkusyjnych (zabawy muzyczno-ruchowe dla dzieci pięcio- i sześcioletnich)
Każdy z nas żyje w świecie dźwięków. Tworzą go nie tylko instrumenty i muzyka, ale przede wszystkim odgłosy życia codziennego. Najmłodszym właśnie otoczenie pomaga odróżniać, odbierać oraz identyfikować dźwięki. Nauczyciel w przedszkolu może umiejętnie wspomagać rozwój uzdolnień... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Każdy z nas żyje w świecie dźwięków. Tworzą go nie tylko instrumenty i muzyka, ale przede wszystkim odgłosy życia codziennego. Najmłodszym właśnie otoczenie pomaga odróżniać, odbierać oraz identyfikować dźwięki. Nauczyciel w przedszkolu może umiejętnie wspomagać rozwój uzdolnień muzycznych u wychowanków poprzez uwrażliwianie słuchu, wyrażanie emocji związanych z muzyką czy wspólne dzielenie się przeżyciami i upodobaniami. Ogromne znaczenie mają właściwie dobrane metody i techniki, oparte także na muzycznych koncepcjach takich twórców, jak: J. J. Rousseau, J. H. Pestalozzi, E. E. Gordon, C. Orff, R. Laban, W. Thomas czy E. J. Dalcroze.
Autorka uznając, że zabawy muzyczne w grupie pięcio- i sześciolatków powinny być bardzo urozmaicone – wskazała na ich następujące formy (uzupełnione sporą liczbą gotowych pomysłów do zrealizowania przez nauczycieli): słuchanie i śpiewanie, gra na instrumentach oraz tworzenie muzyki oraz ruch, step i taniec. Artykuł uzupełniają dwa scenariusze: „Spotkanie z wiosną”, „Wiosenny spacer”.