Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 752.49 kb
Id: 359
Dziecięca matematyka dwadzieścia lat później
Wiek przedszkolny jest najlepszym okresem do wspomagania rozwoju umysłowego dzieci. Jeżeli będzie się to robić umiejętnie, respektując tempo rozwoju umysłowego, uwzględniając różnice indywidualne w tym zakresie i honorując porządek rozwojowy, można skutecznie rozwijać uzdolnienia matematyczne... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Zobacz również
Edyta Gruszczyk-Kolczyńskamatematykaprogramrozwój dzieckawczesne wspomaganieedukacja matematyczna
Ostatnio pobierane
Wiek przedszkolny jest najlepszym okresem do wspomagania rozwoju umysłowego dzieci. Jeżeli będzie się to robić umiejętnie, respektując tempo rozwoju umysłowego, uwzględniając różnice indywidualne w tym zakresie i honorując porządek rozwojowy, można skutecznie rozwijać uzdolnienia matematyczne.
W 2010 roku minęło dwadzieścia lat od wprowadzenia do przedszkoli Dziecięcej matematyki. Programu dla przedszkoli, klas zerowych i placówek integracyjnych autorstwa Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej i Ewy Zielińskiej. Nadszedł więc właściwy moment, aby dokonać podsumowania i zastanowić się nad tym, jakie zmiany dokonały się w ciągu tych dwudziestu lat w zakresie wspomagania rozwoju umysłowego oraz edukacji matematycznej.
Artykuł traktuje o zmianach w zakresie wspomagania rozwoju umysłowego dzieci oraz w edukacji matematycznej dzieci w wieku przedszkolnym, a także o zmianach metodycznych w kontekście efektywności wspomagania rozwoju umysłowego dzieci oraz edukacji matematycznej.