bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 868.96 kb
Stron: 2
Id: 1453
Cechy dobrego nauczyciela
O cechach osobowych, autorytecie nauczyciela, jego zadaniach, rolach i funkcjach napisano wiele prac. Mimo to wciąż pojawiają się pytania: Jakie cechy powinien posiadać? Kim powinien być (do jakiego ideału dążyć), by osiągnąć sukces zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym? Odpow... więcej
Ten plik można pobrać bezpłatnie.
O cechach osobowych, autorytecie nauczyciela, jego zadaniach, rolach i funkcjach napisano wiele prac. Mimo to wciąż pojawiają się pytania: Jakie cechy powinien posiadać? Kim powinien być (do jakiego ideału dążyć), by osiągnąć sukces zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu osobistym?
Odpowiedzi na te pytania nie są łatwe, szczególnie jeśli uwzględnimy wyzwania, jakie świat współczesny stawia właśnie nauczycielom. Stojąc wobec zmieniających się warunków społeczno-politycznych oraz zmieniających się norm prawa oświatowego, musi on wciąż odpowiadać na zaistniałą zmianę, podejmować refleksję nad samym sobą (działaniem, życiem, własnym „Ja”) i w konsekwencji pracować nad sobą (zgodnie z maksymą: jeśli chcesz coś zmienić w otaczającym cię świecie, zacznij najpierw zmieniać siebie).
Liczę, że moja propozycja stanie się inspiracją bądź motywacją do refleksji nad sobą i własnym „uwikłaniem” w edukacyjny świat.