Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień Październik 2023
nr 10.265/2023 - materiały na listopad Wrzesień 2023
nr 09.264/2023 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2023
nr 07-08.262-263/2023 - materiały na cały rok Czerwiec 2023
nr 06.261/2023 - materiały na wrzesień Maj 2023
nr 05.260/2023 - materiały na czerwiec Kwiecień 2023
nr 04.259/2023 - materiały na maj
Kiosk
Uzyskaj dostęp do ponad 2000 scenariuszy i artykułów dostępnych w naszym kiosku. Już od 18 zł miesięcznie.
Wielkość: 575.39 kb
Stron: 2
Id: 1806
Bliżej przestrzeni interpersonalnych i sztuki współbycia
Fragment artykułu: (…) Przestrzenie emocjonalne w warunkach szkolnych czy przedszkolnych są ledwie widoczne, czasem intensywne, a niekiedy „przepełnione” wartościami wspólnie uznawanymi przez danych uczniów lub ucznia i nauczyciela, takimi jak: radość ze wspó... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (2.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Fragment artykułu:
(…) Przestrzenie emocjonalne w warunkach szkolnych czy przedszkolnych są ledwie widoczne, czasem intensywne, a niekiedy „przepełnione” wartościami wspólnie uznawanymi przez danych uczniów lub ucznia i nauczyciela, takimi jak: radość ze wspólnych sukcesów, współczucie, tolerancja, delikatność, takt, wrażliwość na piękno dzieł sztuki, przyrody, języka, bezinteresownych czynów itd.
Bliżej można przyjrzeć się kształtowaniu przestrzeni emocjonalnych i intelektualnych, analizując dominanty zajęć kompleksowych, występujące w trzech wariantach: estetycznym, autokreacyjnym i poznawczym. Wariant poznawczy opiera się na takiej organizacji, środkach i formach pracy, współdziałania, współbycia, które pomagają maksymalnie wykorzystać potencjał intelektualny wychowanka. Chodzi więc nie tyle o gromadzenie wiedzy, ile o jej selekcję, strukturyzację, dobór argumentów za jakimś przeciw i za.
W artykule opisane zostały różne przestrzenie współbycia i ich znaczenia dla prawidłowego wzrastania i wrastania człowieka w życie społeczne oraz dla jego indywidualnego rozwoju.
Objętość artykułu: 2 strony.