Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas

• Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Społeczność

Miejsce na to, by zainspirować. Siebie i innych. Wieści z życia przedszkoli, konkursy, odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Wycieczka do ZOO

Wydarzenie dodał(a) Urszula Wojtecka
ponad 14 lat temu, wyświetleń 1951

Wpis został sprawdzony przez moderatora

W dniu 28 kwietnia wyruszyliśmy na wycieczkę do Warszawskiego ZOO. Dla niektórych dzieci była to pierwsza podróż autokarem. Niektórym trudno było rozstać się z mamą i polały się łezki. W końcu jednak pan kierowca zarządził odjazd i 51 osobowa grupa dzieci, pod opieką pań, wyruszyła w daleką drogę do Warszawy. Na szczęście nie było zbyt dużych korków i podróż nie była uciążliwa. Po drodze dzieci miały okazję podziwiać Wisłę, budowę stadionu narodowego, Zamek Królewski i panoramę Starego Miasta.

W ZOO, najpierw zwiedziliśmy nowe Hipopotarium i Akwarium Morskie, gdzie spotkaliśmy się z panem przewodnikiem i wysłuchaliśmy ciekawej pogadanki o życiu rekinów.

Potem zwiedzaliśmy całe ZOO. Dzieciom, oczywiście, najbardziej podobały się żyrafy, słonie, małpy. Kamil nie mógł doczekać się, kiedy odwiedzimy jego ukochane tygrysy, a dziś je pięknie narysował. Dużym zainteresowaniem cieszłyły się terraria z pająkami. Pewnie dlatego, że mamy w kąciku przyrody dużą kolekcję wylinek pająków ptaszników. Odwiedziliśmy też ptaszarnię i Akwarium. Podziwialiśmy piękne, kolorowe papugi, czerwoniutkie ibisy, żurawie, flamingi i całe stado swojskich bocianów (także bociana czarnego). Odwiedziliśmy niedźwiedzie, foki, zebry, żubra i jaka, jaguary, lwy i wiele innych egzotycznych zwierząt.

Niektórym dzieciom długi spacer dał się we znaki. Utrudzeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do domu.

Zobacz wszystkie wpisy
od Urszula Wojtecka

Wyślij wiadomość
do Urszula Wojtecka

Kartka z kalendarza

Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl