Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty

Zobacz nas

• Strony www dla przedszkoli Nasze strony to gotowe rozwiązanie. Dostajesz od nas wszystko co potrzebujesz do prowadzenia strony www przedszkola.

Społeczność

Miejsce na to, by zainspirować. Siebie i innych. Wieści z życia przedszkoli, konkursy, odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

Little ant under the water w przedszkolu w Gorkach Małych
Dzieci w Gorkach Malych pod wodę się dostały Jak to zrobiły? Łodzią podwodną się zanurzyły. Mrówka pokazała morskie stworzenia iprzyjaciół niemiara Za każym razem
Little Ant In Space z przedszkolakami z Górek Małych
Wszystkie grupy z naszego przedszkola chętnie spakowały walizki i z biletem na pomarańczową rakietę poleciały w kosmiczną podróż z Małą Mrówką. Podziwialiśmy galaktyki,
Little Ant in Space z przedszkolakami z Górek Małych
W pomarańczowej rakiecie tym razem we wszechświecie Mrówka nas porwała, obietnicy dotrzymała, Podziwialiśmy strój astronauty, piękne planety, zielonego ludka
Little ant goes to London z przedszkolakami z Górek Małych
Pełni entuzjazmu wyruszyliśmy do Londynu z naszą kochaną Małą mrówką, z którą spotykamy się juz od września. Poznaliśmy wiele atrakcji takich jak London Bridge, London
Biedroneczki, Słoneczka i Skrzaty z Przedszkola Publicznego w Górkach Małych poleciały samolotem razem z naszą przyjaciółką Małą Mrówką do Londynu. Zwiedzaliśmy
Little ant goes to London z przedszkolakami z Górek Małych
Mrówka Mała do Londynu nas zabrała przygoda była przednia i wspaniała. Poznaliśmy Anglii stolicę, jej piekne okolice. Wiemy co to Big Ben, autobusy czerwone, jeżdżąć
Anna Kozerska dodał(a) album ponad 7 lat temu
"Little ant under the water"- przedszkolaki z Brennej
W środę 29 marca przeżyliśmy kolejną przygodę z Małą Mrówką zwiedzaliśmy podwodny świat. Dzieci z wszystkich grup dostały biletyna łódź podwodną i mogliśmy ruszać.Przygodę
Anna Kozerska dodał(a) wydarzenie ponad 7 lat temu
"Little ant under the water"
29 marca w środę przeżyliśmy podwodną przygodę, każdy dostał bilet od Mrówki Małej do przygody nad oceanem. Podróż łodzią podwodną się odbyła, wszystkich przedszkolaków
Little ant goes to London z przedszkolakami z Brennej
Dołączam fotorelację do wydarzenia Little ant goes to London z przedszkolakami w Brennej.
"Little Ant goes to London" - z przedszkolakami z Brennej
W pewien marcowy piątek, nastał przygód początek, dzieci z górskiej okolicy poleciały do Wielkiej Brytanii stolicy. Przewodnikiem - Mrówka Mała wszędzie nas

Anna Kozerska
ostatnie logowanie 2 miesiące temu

wyślij wiadomość

Kartka z kalendarza

Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!

bliżej MAX nowość

Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl

Wyślij wiadomość do Anna Kozerska

Bądź jeszcze BLIŻEJ

Zapisując się na nasz newsletter otrzymasz na swoją skrzynkę mailową pomysły i inspiracje na zajęcia z przedszkolakami oraz informacje o nowych publikacjach, szkoleniach, a także… wyjątkowych promocjach!