bliżej MAX nowość
Nieograniczony dostęp do scenariuszy, filmów oraz piosenek. Bliżej MAX łączy wszystkie nasze usługi w jeden wygodny i tani abonament! Subskrybując bliżej MAX, otrzymujesz dodatkowo plany tygodniowe, atrakcyjne zestawy pomocy, a także 10 pobrań, które możesz użyć do dowolnych pomocy dydaktycznych ze strony www.blizejprzedszkola.pl
nr 11.278/2024 - materiały na grudzień Październik 2024
nr 10.277/2024 - materiały na listopad Wrzesień 2024
nr 9.276/2024 - materiały na październik Lipiec-sierpień 2024
nr 7-8.274-275/2024 - materiały na cały rok Czerwiec 2024
nr 6.273/2024 - materiały na wrzesień Maj 2024
nr 5.272/2024 - materiały na czerwiec Kwiecień 2024
nr 4.271/2024 - materiały na maj Marzec 2024
nr 3.270/2024 - materiały na kwiecień Luty 2024
nr 2.269/2024 - materiały na marzec Styczeń 2024
nr 01.268/2024 - materiały na luty Grudzień 2023
nr 12.267/2023 - materiały na styczeń Listopad 2023
nr 11.266/2023 - materiały na grudzień
Kartka z kalendarza
Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego co miesiąc otrzymujesz od nas komplet gotowych materiałów, które pomogą Ci przygotowywać się do zajęć – szybko, łatwo i przyjemnie!
Wielkość: 441.01 kb
Stron: 3
Id: 2874
Smutna królewna – zabawa w teatr
Scenariusz zajęć wychowawczo-dydaktycznych, którym przypisano następujące cele operacyjne – dzieci: wiedzą, jak należy się zachować na przedstawieniu, w teatrze; odgrywają role w zabawach parateatralnych – posługują się mową, mimiką, gestem i ruchem; w skupieniu... więcej
Ten plik można kupić za pomocą przelewu (3.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIŻEJ PRZEDSZKOLA lub usługi bliżej MAX.
Scenariusz zajęć wychowawczo-dydaktycznych, którym przypisano następujące cele operacyjne – dzieci:
- wiedzą, jak należy się zachować na przedstawieniu, w teatrze;
- odgrywają role w zabawach parateatralnych – posługują się mową, mimiką, gestem i ruchem;
- w skupieniu oglądają przedstawienie;
- zapamiętują nazwy lalek teatralnych oraz sposób poruszania nimi;
- wykonują ćwiczenia z zakresu emisji głosu;
- próbują odegrać scenki z wykorzystaniem ekspresji ruchowej oraz mimiki twarzy;
- odgadują sytuację, którą prezentują pozostałe dzieci;
- dbają o bezpieczeństwo własne i innych w czasie zabaw ruchowych;
- porządkują swoje stanowisko pracy po zakończeniu pracy technicznej.
Fragment przedstawienia:
Narrator: Dawno temu w pięknym zamku nad rzeką mieszkał bardzo mądry i dobry Król. Miał śliczną córeczkę o imieniu Emilka, którą kochał nad życie. Król jednak miał wielkie zmartwienie. Od chwili, gdy jego córkę przestał odwiedzać jej najlepszy przyjaciel Adaś, Emilka była bardzo smutna i nawet sam Król nie potrafił jej rozweselić. Każdego ranka przychodził do Emilki i witał się z nią radośnie.
Król: Witaj, córeczko kochana! Może dziś masz ochotę na zabawę, pójdziemy na łąkę, na trawę...?
Emilka: Oj, tatku miły, na nic nie mam siły, nic mi się nie chce, nic mnie nie śmieszy, do zabawy mi się nie spieszy. Och, tatku... smutno mi i tyle...
Król: Może dziś połapiemy motyle...?
Emilka: Nie, tatku, nie mam ochoty, teraz nie chcę... Może potem... (...).
Objętość artykułu: 3 strony.