Na stole wielkanocnym zajączki cukrowe, pachnące mazurki, pisanki kolorowe... [PNP – dzieci młodsze]
Zespół redakcyjny PNP
Luty 2016
Cele ogólne: poznawanie tradycji świątecznych charakterystycznych dla Wielkanocy; nabywanie umiejętności wypowiadania się na forum oraz nauka słuchania wypowiedzi innych; bogacenie słownika dzieci oraz doskonalenie sprawności językowej; rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie do trzech i więc... więcej
Pobierz
Pomoce dydaktyczne 8
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Cele ogólne: poznawanie tradycji świątecznych charakterystycznych dla Wielkanocy; nabywanie umiejętności wypowiadania się na forum oraz nauka słuchania wypowiedzi innych; bogacenie słownika dzieci oraz doskonalenie sprawności językowej; rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie do trzech i więc... więcej
Ten plik można pobrać za pomocą przelewu (7.99 PLN brutto) lub za pomocą pobrań dołączanych do miesięcznika BLIEJ PRZEDSZKOLA.
Ostatnio pobierane
Znajdź dla siebie
lato
wakacje
dyżur wakacyjny
metody
trzylatek
czterolatek
pięciolatek
sześciolatek
matematyka
czytanie
język angielski
integracja
ekologia
technika
plastyka
mowa
muzyka
percepcja wzrokowa
percepcja słuchowa
sprawność ruchowa
kompetencje społeczne
rozumowanie przyczynowo-skutkowe
rozwój manualny
eksperyment
prawo oświatowe
czytanie globalne
zabawa
zjawiska atmosferyczne
Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na marzec.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.
Cele ogólne: poznawanie tradycji świątecznych charakterystycznych dla Wielkanocy; nabywanie umiejętności wypowiadania się na forum oraz nauka słuchania wypowiedzi innych; bogacenie słownika dzieci oraz doskonalenie sprawności językowej; rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie do trzech i więcej; stwarzanie okazji do ćwiczeń w zakresie porównywania liczby elementów oraz szacowania, gdzie jest więcej, a gdzie mniej; zachęcanie do udziału w prostych grach edukacyjnych; wdrażanie dzieci do przestrzegania reguł obowiązujących w grach; stwarzanie przedszkolakom okazji do swobodnej ekspresji ruchowej przy utworach muzycznych.
Pomoce
Pliki umieszczone są do osobnego pobrania
Jeśli jesteśmy bliscy Twojemu sercu, sprawdź, jak możesz nam pomóc zobacz