My się zimy nie boimy i wesoło się bawimy! [PNP – dzieci młodsze]

Zespół redakcyjny PNP  
Grudzień 2015

Cele ogólne: • wdrażanie dzieci do umiejętności określania warunków pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy; • stwarzanie warunków do odkrywania i eksperymentowania – poznanie właściwości śniegu i lodu; • stwarzanie okazji do wypowiadania się na temat opowiadani... więcej
Pobierz plik

Ten plik można pobrać za pomocą SMS (7.38 PLN brutto) lub wpisując kod do pobierania.

Pomoce dydaktyczne 13
Jak pobierać?
Informacje o pliku
Typ pliku: pdf
Wielkość pliku: 2265.98 kb
Id: 5423

Zobacz również

czterolatek
edukacja przyrodnicza
pogoda
scenariusz zajęć
trzylatek
zima
zimowe dni

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów:
czterolatek
edukacja przyrodnicza
pogoda
scenariusz zajęć
trzylatek
zima
zimowe dni


lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Grudzień 2015

 

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

 

Cele ogólne: • wdrażanie dzieci do umiejętności określania warunków pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy; • stwarzanie warunków do odkrywania i eksperymentowania – poznanie właściwości śniegu i lodu; • stwarzanie okazji do wypowiadania się na temat opowiadania, wiersza, ilustracji, własnych obserwacji; • doskonalenie umiejętności liczenia w zakresie 3 i więcej; • doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej i wrażliwości słuchowej; • nabywanie umiejętności gry na instrumentach perkusyjnych; • rozwijanie małych grup mięśniowych poprzez zabawy paluszkowe, zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne, działania plastyczne; • doskonalenie sprawności ruchowej poprzez udział w ćwiczeniach i zabawach ruchowych.