Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 2265.98 kb
Id: 5423

My się zimy nie boimy i wesoło się bawimy! [PNP – dzieci młodsze]

Zespół redakcyjny PNP   Grudzień 2015

Cele ogólne: • wdrażanie dzieci do umiejętności określania warunków pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy; • stwarzanie warunków do odkrywania i eksperymentowania – poznanie właściwości śniegu i lodu; • stwarzanie okazji do wypowiadania się na temat opowiadani... więcej
Pobierz

Zobacz również

czterolatekedukacja przyrodniczapogodascenariusz zajęćtrzylatekzimazimowe dnizjawiska atmosferyczne

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Grudzień 2015

 

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na styczeń.
Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

 

Cele ogólne: • wdrażanie dzieci do umiejętności określania warunków pogody i nazywania zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy; • stwarzanie warunków do odkrywania i eksperymentowania – poznanie właściwości śniegu i lodu; • stwarzanie okazji do wypowiadania się na temat opowiadania, wiersza, ilustracji, własnych obserwacji; • doskonalenie umiejętności liczenia w zakresie 3 i więcej; • doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej i wrażliwości słuchowej; • nabywanie umiejętności gry na instrumentach perkusyjnych; • rozwijanie małych grup mięśniowych poprzez zabawy paluszkowe, zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne, działania plastyczne; • doskonalenie sprawności ruchowej poprzez udział w ćwiczeniach i zabawach ruchowych.