Akademia Edukacji posiada AKREDYTACJĘ Małopolskiego Kuratora Oświaty
Typ: pdf
Wielkość: 2817.49 kb
Id: 5658

Bajki i baśnie uczą wartości i dają wszystkim dużo radości [PNP – dzieci młodsze]

Zespół redakcyjny PNP   Marzec 2016

Cele ogólne: budzenie zainteresowania książką jako źródłem wiedzy i wdrażanie dzieci do szanowania książek; zachęcanie dzieci do podejmowania prób odtwarzania fragmentów bajek, opowiadania własnymi słowami; stwarzanie maluchom okazji do oceny postępowania bohaterów literackich; organizowanie sytua... więcej
Pobierz Ten plik można pobrać za pomocą SMS (11.07 PLN brutto) lub za pomocą pobrań.
Pomoce dydaktyczne 13

Zobacz również

czterolatekczytanie globalneedukacja czytelniczaedukacja matematycznaedukacja polonistycznamatematykapercepcja słuchowapercepcja wzrokowascenariusz zajęćstoryline trzylatekW domu jak w przedszkolu tutaj nie nudzi się nikomuwiosna 2018

Więcej w podobnej tematyce znajdziesz klikając w jeden z tagów
lub skorzystaj z wyszukiwarki

Więcej z działu

Przewodnik Nauczyciela Przedszkola

Więcej z tego numeru

Marzec 2016

Propozycje aktywności pomocne w trakcie planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej dla dzieci młodszych na kwiecień.

Materiał stanowi część Przewodnika Nauczyciela Przedszkola. Pobierając go zapoznaj się także z artykułem „Czym jest Przewodnik Nauczyciela Przedszkola i dlaczego powstał?”, w którym znajdziesz wiele istotnych wskazówek dotyczących korzystania z niego.

Cele ogólne: budzenie zainteresowania książką jako źródłem wiedzy i wdrażanie dzieci do szanowania książek; zachęcanie dzieci do podejmowania prób odtwarzania fragmentów bajek, opowiadania własnymi słowami; stwarzanie maluchom okazji do oceny postępowania bohaterów literackich; organizowanie sytuacji inspirujących do układania własnych bajek, opowieści przez dzieci; rozwijanie procesów poznawczych poprzez uczestniczenie w zabawach i sytuacjach edukacyjnych; stymulowanie aparatu mowy przez ćwiczenia buzi i języka; wdrażanie do aktywnego uczestniczenia w różnego typu przedstawieniach; doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej (składanie obrazków z trzech-czterech części); poznawanie i tworzenie zbiorów przedmiotów, próby klasyfikowania; zachęcanie dzieci do eksperymentowania w trakcie używania różnych materiałów plastycznych